X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neverovatno.

Comment

• Ajde jos i Jake da se povredi u pm, samo nam to fali... Beckum je bio cesto meta na bitnim down-ima, sad ako i Ballard-a izgubimo tesko ce ovo ici.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sa 1 time out-om ulaze u zavrsnicu...

Comment

• Ovo mozda cak i odlucuje utakmicu, ajde Mario gde ces uz aut liniju koji djavo...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• NE ima napad za pobedu ako dodju do TD , sampioni su
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ninkovichu, oprasta ti se onaj kiks na pocetku napada Dzajantsa.

Comment

• Kakva sprdacina, prvo Manningham zasere cist TD pas, a onda verovatno pass interference, al' da ne serem previse. Boothe i Mario ce nas kostati titule.
                sigpic

Comment

• Samo da ne bude kao prosli put, da ostane previse vremena. Hajde malo i nas da pogleda sreca, pa zasluzili smo majku mu.
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• O boze sta rade ovi Giantsi
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Evo i Rolle, pa sta je ovo vise majko mila
                      sigpic

Comment

• Bem ti The Catch, jos me nervira ta akcija me i kad je vidim u snimku.

Comment

• Da je Welker ovo uhvatio bilo bi Giantsi

Comment

• Au Welkeru...ovo ti hvatas ko iz picke.

Comment

• Ne moze, nece i nece.

Comment

• Ajmo Ilija, pokazi sta si radio cele sezone.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X