X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by NebojsaNS View Post

Koma
    koji kralj
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Pa konacno picka mu materina!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

E moji Giantsi Kakva dobra prilika za TD a ovako samo FG ce biti ,
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Rob Ninkovich
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Ocajno zavrsavamo drive-ove, zato cemo i izgubiti. Btw, ne mogu da verujem play calling, i treba da popusimo.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ovo mora da je neki novi ugrade u odbrani NE, ne secam se kada su poslednji put primorili protivnika duboko u njihovoj polovini da moraju da idu na FG, i to dva puta.
              DEFENCE!!!

Comment

Ovo su Giantsi sami uprskali, imaju jednog od najboljih red zone QBeva u istoriji, a oni trce. Slazem se a Macom, playcalling je uzas zivi. Sto je dobro za nas

Comment

Brat Chase Blackburn!
                  sigpic

Comment

konacno i turnover

Comment

• Au sunce ti jebem...Blackburn

Comment

• Pa koliko ovi ljudi imaju srece, ovo je strasno. Jos jednom su povratili fumble.

Comment

• Uprskace ovo Giantsi k'o dobar dan , samo da ne izgube loptu tj da ne bude presecena jer je onda mec gotov , ali kakogod NE ce imati napad sa 50 yardi od NYG end zone tako da ako se neko cudo ne desi NYG je pred porazom ;)
                          Last edited by Mr.M; 06-02-12, 02:10.

Comment

• Чекај, мало пре је баја пресекао лопту и јел онда почиње напад са тог места где је лопта пресечена или ... ? И кад почињу напад после пресецања, имају четири покушаја да поентирају ?
                            Arise, Serbia!
                            You fell asleep long ago,
                            And have lain in the dark.
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Miko

Comment

• Koliko srece za NYG , jos ce izvuci prvi down ...izvukose se ni krivi ni duzni ;)

Comment

Working...
                                X