Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: ATP - RAFAEL NADAL

Rafa Nadal with the most underprivileged

MANACOR.-Rafael Nadal has launched, in his native city of Manacor, his charitable foundation that will provide social assistance to underprivileged groups and cooperation with development. The tennis player himself described the foundation, which bears his name, as "the beginning" of his future.

Nadal explained at the press conference to launch the organization that his implication in various humanitarian projects in the last few years and what he has seen and learned "on journeys all over the world" have led him to realise that, with his image, he can "contribute something to people who may need it, because there are places where everything is very difficult".

"The time has come for me to create my own foundation and start steering the money that I can raise towards where I consider it most necessary," Nadal said.

The social objective of the Rafa Nadal Foundation is "social assistance for the most underprivileged groups and cooperation for the development of the most needy countries," as explained by Carlos Costa, the tennis player's manager and also a member of the organization's committee.http://www.mallorcadiario.com/index....&Itemid=33

Video

http://www.atlas-news.com/videos/str...eo_23383.shtml

Comment

Preveo sam ovaj jako dobar clanak koji je crys postovala jos na prvoj stranici. Znam da su mnogi zeleli da procitaju ove clanke ali su zbog engleskog bili spreceni. Nadam se da ce vam se dopasti i da cete videti zasto je Rafa tako omiljen i na ovom forumu i u svetu.

GAME, SET AND CATCH: RAFAEL NADAL GOES FISHING, on odgovori namrgodjeno.

, kaze on sa velikim smehom na licu.

Za neverovatno bogatog mladog coveka koji svoj 21. rodjendan slavi danas ( 3. jun), putovanje ce biti jednostavno.

Nece biti plovece palate, brod njegovog oca je dug 8 metara i video je i bolje dane. Mnogi delovi su iz lokalne radnje a nesto je i pozajmljeno od prijatelja.

, kaze on tuzno.

Dok peca, upecati ribu i nije najvaznije.

, on kaze.

Na Nadalu se ne vidi puno toga po cemu bi se zakljucilo koliko ima materijalnih sredstava. Njegov mobilni je obican, bez kamere.

Njegov sat sa gumenim kaisom je takodje obican, a roba koju nosi se moze pronaci i na rasprodaji. Kod kuce vozi skromu Kiu.
      , on kaze.

Osim PlayStationa koji je kupio kako bi se zanimao u sobi tokom turnira i nesto besplatne robe koju je dobio od Hugo Bossa ( koji mu cak I nije sponzor) Nadal nema luksuzne igrackice niti statusne simbole.

Kupovina kuce ce naravno doci kasnije.

Nije cudo takodje da ni teniseke sa WTA toura niti slobodno obucene devojke koje se guraju kroz obezbedjenje igraca, ne zanimaju Rafu. On kod kuce ima devojku Francescu Perello.

, objasnjava on.

, Rafa kaze opusteno.

Prema recima trneutno 3. tenisera sveta, Andy Roddicka, videti Rafu sa druge strane mreze je zastrasujuce za vecinu tenisera.

, kaze Roddick.

To je Rafa koga fanovi znaju i vole: strastven i napet

Ali nakon sto se odigra poslednji poen na turniru, na njegovim vratima ce pisati:

Comment

Crystal,hvala puno za clanak,a moya,hvala za prevod,nadam se da ces olaksati mnogima,koji ne zele ili ne mogu da citaju na engleskom ..A,sta reci o Rafi,do da je sjajan i skroman momak

Comment

Rafael Nadal launches foundation

Author : DPA

Manacor, Spain. - World number two Rafael Nadal is only 21, but he is already thinking of his future beyond tennis and is convinced his privileged position gives him the chance to help others. "This can be the beginning of my future, when I retire and have more time," the Spaniard said Wednesday as he launched the Rafa Nadal Foundation in his native town, Manacor, on the island of Mallorca.

"I am doing very well and I owe society," Nadal said.

As he launched the foundation - set to focus on social work and development aid - he was proudly watched by his parents, his uncles and his four grandparents at the restaurant of the Manacor Tennis Club, where he has been playing since he was a child and where he is currently preparing his return to the ATP circuit next week in Rotterdam.

Nadal, a thoughtful player who constantly observes the world around him, is conscious of reality.

"A month-and-a-half ago I was in Chennai, in India. The truth is we live great here. And if I can contribute something with my image..." he said.

The tennis player recalled other charity projects that he has been involved in, like a match against Malaria with Real Madrid goalkeeper Iker Casillas.

"We raised an amount of money that we would never have imagined. I have to thank Iker, my project partner, who went all out for it," Nadal said. "That is why the time has come to set up my own foundation and determine the destination of the money."

The foundation will seek to promote "sport as an integration tool for those groups in most need," focusing particularly on childhood and youth.

Ana Maria Parera, Nadal's mother, will chair the foundation, and his father Sebastian will be vice-chairman. Nadal's uncle and coach Toni Nadal and his agent, former tennis player Carlos Costa, will also be involved.

"It makes me proud that Rafa has counted on me, because I chase him around all year," Costa said. "Rafa travels the world and sees things."

On a morning with the threat of rain - leading to change the ceremony from a tennis court to the club restaurant - Costa noted that he is "open to receive projects as from now."

"Rafa was already great, but he has grown even greater today," Manacor Mayor Toni Pastor told Deutsche Presse-Agentur dpa.

Nadal's mother, in turn, said she is "very proud" of her son.

The player stressed his commitment to the project, and noted that he plans to follow it closely.

"My involvement is as great as it can be, because I do everything 100 per cent, like tennis," he said.

"I have wanted people who are close to me to make me build the beginning of my future. I am 21, I hope to have a long career, yes, but this can be a start," Nadal said.

Nadal is not the first sportsman to set up a foundation. One of the most famous in tennis is that set up by Swiss world number one Roger Federer, which focuses on Africa - the continent that Federer's mother hails from.

"I have talked a lot about this with Roger, and he tells me that when you are there it is something that fills you with satisfaction. And I think the time has come, it is a beautiful time for my life and for my career," Nadal said.

Despite the fact that poverty in India struck him particularly hard, Nadal wants to start by helping "people close by, in the Balearic Islands, in Spain, and then, if possible, abroad."

"And I want to move little by little," Nadal warned. "Whatever I do, I want to be involved in it. And to do it well. Because I hold the hope of helping those who need it most."

http://www.earthtimes.org/articles/s...--feature.html

Comment

moya, svaka ti ?ast

Ali nakon sto se odigra poslednji poen na turniru na njegovim vratima ce pisati:

Va Va Rafa!!!

bojanaBG je u temi ATP-ROGER FEDERER postovala

[quote author=bojanaBG link=topic=477.msg16951#msg16951 date=1202933525]
            oprema za RG i US open,Federer i Nadal
            http://fr.youtube.com/watch?v=zyMkopUzNDY
            http://fr.youtube.com/watch?v=YWA5nwgYNcY
            [/quote] Kada ?e kona?no do?i na red bele pirate ili bilo kakve pirate?

Comment

[quote author=moya link=topic=474.msg16937#msg16937 date=1202925254]
              Preveo sam ovaj jako dobar clanak koji je crys postovala jos na prvoj stranici. Znam da su mnogi zeleli da procitaju ove clanke ali su zbog engleskog bili spreceni. Nadam se da ce vam se dopasti i da cete videti zasto je Rafa tako omiljen i na ovom forumu i u svetu.
              [/quote]

Comment

• Comment

Mislim da se tebi ni ne obra?am

Comment

[quote author=Cali Tee link=topic=474.msg16967#msg16967 date=1202947784]
                    :o
                    ;D Pa ti nas zaobidji... Niko te ne tera da citas.
                    Nisu svi kao Rafa i glupo je generalizovati ih!
                    Rafa je odbio da trenira u Barceloni i zbog toga JE OTAC PLACAO NJEGOVE TRENINGE U MANACORU!
                    U Barseloni bi placao teniski savez Spanije.
                    Imaju brdo para, ali nisu iskvareni do zla boga kao neki :o(primer...imamo mi jednog takvog... )
                    Porezi su u Spaniji veliki.
                    Mozemo da postujemo na Spanskom, nije nikakav problem, kada ti vec engleski ne odgovara...ustvari...sto bi smo se mi tebi prilagodjavali, kada ti mozes nama ;D
                    Idi vidi slike Tsonge i Gaske posle DC-a u diskoteci.
                    Kakve sada veze ima bombardovanje sa tenisom?
                    I NE UVLACI RUZNE STVARI U OVAJ LEP FORUM!
                    Idi na neki politicki pa tamo pljuj Amere, Francuze i koga god oces!
                    [/quote]

Cali carice, preduhitrila si me

Novosadjanko u nekoj drugoj temi pisi takve postove ili na nekom drugom forumu. :o
                    Ne zagadjuj vazduh svojom mrznjom, bar u ovoj okolini >

Comment

• Comment

Alo bre!
                        Sta ti je? Sta si povilenela?
                        Spusti loptu!

Comment

Rafa je odbio da trenira u Barceloni i zbog toga JE OTAC PLACAO NJEGOVE TRENINGE U MANACORU!
                          Imaju brdo para, ali nisu iskvareni do zla boga kao neki :o(primer...imamo mi jednog takvog... )
                          Mozemo da postujemo na Spanskom, nije nikakav problem, kada ti vec engleski ne odgovara...ustvari...sto bi smo se mi tebi prilagodjavali, kada ti mozes nama ;D
                          [/quote][quote author=angelnfs4 link=topic=474.msg16969#msg16969 date=1202948143]..
                          [/quote]

Cali carice, preduhitrila si me

Novosadjanko u nekoj drugoj temi pisi takve postove ili na nekom drugom forumu. :o
                          Ne zagadjuj vazduh svojom mrznjom, bar u ovoj okolini >
                          [/quote]

Comment

^^^ da bi ti razumela napokon.
                            Krsis sva pravila foruma o sirenju nacionalne, rasne i ostale mrznje. ;D
                            Ti stvarno nemas i ne znas nista pametnije da radis i pises.

Tebi neko treba da polaze test o znanju jezika jel ? Mrzim soviniste :o

p.s. Patriota, ne mesaj se u ovo - moze i tebe da proba da prebije ili nesto slicno ;)

Comment

• Roma 2006

http://www.youtube.com/watch?v=MmiB5PRTmD8

Rog and Rafa reflect on Rome 2006, a year later

http://www.youtube.com/watch?v=4rFMYz8NYNM

Comment

Crystal,hvala puno ..Divni videi
                                Evo jos jednog..
                                http://es.youtube.com/watch?v=sGiXMvaRXS4
                                Evo prevoda sa spanskog:
                                Kada su ga upitali za njegovo kratko ucesce na OI 2004 u Atini,odgovorio je:

Stigao sam u nedelju uve?e i vratio se u ponedeljak uve?e,bile su to IGRE,po "kratkom postupku"(smeh)

Pitanje o predstavljanju svoje zemlje na Olimpijadi:
                                Pitanje o ciljevima pre OI:

Voleo bih da osvojim dovoljno poena , da ne zavisim od drugog dela sezone,da zavrsim na vrhu i ako bude uspesna sezona na sljaci,RG i Wimbdon,naravno,onda sam spreman za Beijing..
                                Pitanje oko potencijalnog finala Rafa- Roger:

Ako mene pitate i ja prizeljkujem finale(smeh),i to sa rivalom koga mogu da pobedim,a ako to bude Federer,stvari su onda mnogo komplikovanije(smeh)..,a ako bude neki laksi protivnik,onda bolje..(smeh)...Osvajanje bilo koje medalje,bronzane,srebrne ili zlatne,bila bi velika satisfakcija za mene i dacu sve od sebe da budem tamo i igram najbolje sto mogu da osvojim medalju za svoju zemlju..

Comment

Working...
                                X