• Show
Clear All

• [/quote]
    Za nju kazu da je najbolji svajcarski proizvod poslije cokolade i satova ;D
    Federera nidje nema ;)
    [/quote]

Comment

• Odg: ATP - RAFAEL NADAL

ja kad sam poceo da pratim tenis,davno...kod zena je hingisova vladala,ja sam za nju navijao,uvjek pobjedjivala,samo ne znam koji joj je djavo da bude sa stepanekom...
      sigpic
      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

ma ja kad sam poceo da pratim tenis slika je bila crno-bela, reketi su bili drveni...
        "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

[quote author=danilo994 link=topic=474.msg69304#msg69304 date=1244564080]
          ma ja kad sam poceo da pratim tenis slika je bila crno-bela, reketi su bili drveni...
          [/quote]

...Ja sam gledao kako santana osvaja Wimby 8)

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=474.msg69330#msg69330 date=1244571327]
            [/quote]

[/quote]

ja sam gledala kako Fred Perry osvaja Wimbly...eh to su bili dani ;D ;D
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=474.msg69335#msg69335 date=1244572067]
              [/quote]

[/quote][/quote]

Cek,cek,cek,ako me sjecanje sluzi gledao sam i ja kako William Renshaw osvaja 7 uzastponi titula,kada su to vremna bila,atomski tenis 8)

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=474.msg69336#msg69336 date=1244572175]
                [/quote]

[/quote][/quote]

Cek,cek,cek,ako me sjecanje sluzi gledao sam i ja kako William Renshaw osvaja 7 uzastponi titula,kada su to vremna bila,atomski tenis 8)
                [/quote]

onda znas o cemu pricam ovi sad igraju kao devojcice,kao WTA da gledam

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=474.msg69337#msg69337 date=1244572251]
                  [quote author=fc nadal link=topic=474.msg69336#msg69336 date=1244572175]
                  [/quote]

[/quote][/quote]

[/quote][/quote]

Kakav se tada tenis igra,ljudi su igrali atomski tenis da drvenim reketima,a danas ni najsavremeni in ne pomazu....Sjecam se kada je neko rekao da ce pocetkom novog milenijuma vladati neki rolex-men 8) ;D

Comment

ma pusti tog,taj je baletan, a ne teniser
                    ;)

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

...Onaj federerov forhend,se moze lako kopirati,ja sam probao i uopste nije tesko,a nadalov je vec nemoguce...

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Hvala na komplimentu,pogresno si shvatila cilj posta....

Mislim na pokret koji izvodi kada udara forhend,i kada krene lijevom nogom naprijed.To govorim..

Comment

pa posto igra desnom rukom,logicno je da krene levom nogom napred,sta je tu tesko kopirati ???

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Dekomprijesija u sustavu,znam da je logicno,ja sam ti samo naveo taj forhend kada krene lijevom nogom,nece valjda desnom ;D..

Comment

• [/quote]

Dekomprijesija u sustavu,znam da je logicno,ja sam ti samo naveo taj forhend kada krene lijevom nogom,nece valjda desnom ;D..
                                [/quote]

pa malo bi teze izveo fh kad bi kretao desnom napred ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X