ATP - Rafael Nadal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: ATP - RAFAEL NADAL

Mali Dimitrov vec pokazuje da ce biti stvarno igrac extra klase... Mislim da ce uskoro morati svi morati da ga se cuvaju.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

pa hoce ali ipak nadal doobi treci set 6:2

Comment

Pa jbg ali mali ima mislim samo 17 ili 18 godina nisam siguran. Videcemo kako ce igrati sa Nadalom za 2-3 godine. U prvom kolu je razvalio Berdiha i uzeo set Nadalu, bice strasan igrac.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

slazem se apsolutno.....krece se ko zvijer po terenu....ali ipak--.-............................

Comment

Ma jeste.
            Dobar je dok Rafa ne zaigra.
            Tada je svejedno ko je sa druge strane mreze

Comment

Da,da kad Rafa zaigra ni Federer,Djokovic i Murray zajedno mu ne mogu nista ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
              sigpic

Comment

samo se vi sprdajte ovdje,nadete forum zajebancije i sale...i tamo lupajte....nemojte ovjde......cuj zajedno nide veze..........

Comment

Ma opusteno fc sta ti je bre niko nista ruzno nije rekao malo se zezano
                  sigpic

Comment

joj.....ja zezancije,ja znam sta hocete da kazete to zezancijom....nista dobro...samo protiv najboljeg......

Comment

Pa brate sta je ako nije zezanje?
                      sigpic

Comment

ali nezz....ja to neshvatam kao zajebacniju(po prirodi volim zajebacniju)ali...ni ono sto gold "poceo da voli nadal"....ima mali milon bolji nacina zajebacnije...

Comment

Pa decko je samo ironican ja to bas gotivim jer i ja inace cesto koristim ironiju, ali to nije razlog da se ljutis. OK? Necemo da se svadjamo bez veze, jel Nadal sutra igra sa Tsongom?
                          sigpic

Comment

Nisam gledao mec, jel bio agresivan dosta Dimitrov?
                            sigpic

Comment

bilo je pravo dobar....bio je napdacki tenis.....u vaznim poenima nista nije mogao bugrarin.....

Comment

Dobro jbg ipak je jos dosta mlad ima vremena za njega. Ja sam ga gledao samo jednom kad je igrao na juniorskom Wimbledonu sa nasim Ficom Krajinovicem prosle godine stvarno je decko extra potencijal.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X