ATP - Rafael Nadal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: ATP - RAFAEL NADAL

posto vidim da pricate ovde o turnirima,Federer je izjavio da igra Abu Dhabi,Dohu,Kooyong i AO...
    a za Chenai ne znam,mozda je prebacen,treba proveriti kalendar

kalendar za 2009
    http://www.atptennis.com/en/common/T...ar/2009atp.pdf

chennai,doha i brisbane se igraju iste nedelje,od 5.1
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

kalendar za 2009
      http://www.atptennis.com/en/common/T...ar/2009atp.pdf

Nemoze mi nesto da otvori ovu stranicu u cemu je problem?????

Comment

ne znam,meni otvori stranicu bez problema...inace treba da ti otvori pdf dokument...

probaj ovaj link
        http://www.atptennis.com/3/en/tournaments/fullcalendar/
        pa izaberi 2009-tu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Comment

• [/quote]

Nemas instaliran program za citanje pdf file-ova.
            Nadam se da ce ti ovo pomoci, podelila sam foto na dva dela, celu 2009 sezonu. Samo klikni na foto

Comment

@fc nadal
              kao sto ti je crystal rekla,nemas program...
              skini adobe reader sa neta i onda ces moci da vidis

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=474.msg39127#msg39127 date=1226861628]
                @fc nadal
                kao sto ti je crystal rekla,nemas program...
                skini adobe reader sa neta i onda ces moci da vidis
                [/quote]

hvala.skinuo i moze.

Comment

sta ovo nema atp beograd.cuo sam da ce biti ili ce ga ubaciti poslije

Comment

umesto amersfort je bg.

Comment

Kakva je ovo anketa, DA LI JE NADAL OPRAVDANO ODSUTAN IZ SANGAJA?????!!!

Comment

meni je ta anketa pravo smjesna ;D ;D ;D

Comment

Bezobrazno je, s obzirom na to da se zna tacno o cemu se radi.

Comment

Znate sta je najbolje u vezi ove rang- liste zato sto nadal ima prednost da totalno opusteno u ude u novu sezonu 1370 bodova prednosti,krasno. IMAM PITANJE ZA SPORT KLUB HOCETE LI PRENOSITI ATP CHENAI???'HVALA UNAPRIJED........ ;) ;)

Comment

Vise bi nam odgovaralo kada bi ste mogli da prenosite Dohu, pogotovo sto ce tamo biti i Rafa i Fed i verovatno jos dosta dobrih tenisera

Comment

[quote author=Nevena link=topic=474.msg39210#msg39210 date=1227018522]
                                Vise bi nam odgovaralo kada bi ste mogli da prenosite Dohu, pogotovo sto ce tamo biti i Rafa i Fed i verovatno jos dosta dobrih tenisera
                                [/quote]

Sumnjam da ce nadal ucestvovati u dohi predtohodni godina je pocinjao u chenaiu

Comment

Working...
                                X