Announcement

Collapse
No announcement yet.

Olimpijski rukometni turnir - London 2012.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vadi Beljanskog retarda.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako ocajno igramo za prvih 10 minuta vec smo im dve lopte dali u ruke, Beljanski napravio iskljucenje i faul u napadu...da nije Stanica bilo bi vec 3,4 razlike za Hrvatsku...

Kao i Spanci u 2.poluvremenu...mi nemamo covece resenje u napadu....MA DAJ JEBITE SE BRE...kako ce nas svi razguziti ovo je neverovatno...mi ne mozemo da sutnemo na gol...
      http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• Nas rukomet je raspad, guraj sve u sredinu u pm.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• jebote al nas blokiraju, golman im ni ne treba

Comment

• Vujin kao mrtvac sunce ti jebem. Sporijeg coveka u zivotu nisam video.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Da je Beljanski bolji pivot, bolje bi se otkrivao bekovima u trenucima kad ide trojni blok Hrvatske. Odavno neko nije ovako odbranu igrao.

Comment

• Kakvu pracku Duvnjak ima,bomba prava
                Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Zasto nije Rastka pozvao umjesto ove vezare?
                  sigpic

Comment

• Strašno...
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• gde nam je nestao napad, gde???
                      sigpic

Comment

• Neki napad za krila, nista, a?
                        http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• Ma nema nista, Hrvati mogu da nas uce modernom rukometu, ovo sto mi igramo je smesno u poredjenju sa njima. Napad nam je katastrofa, neverovatno je koliko nemaju pojma sta ce sa loptom u napadu, svaki napad ista prica - ako mogu individualno bekovi da urade nesto super, ako ne, nista.. sreca nasa sto imamo Stanica, inace bi ponizenja dozivljavali redovno

Comment

• Ma na sve to što mogu da nam daju časove rukometa, one diletantske greške ne mogu da shvatim, pa ubi te me.....
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• ma realno za klasu su bolji, da se ono nije igralo u bg, lagano bi nas izduvali.. ne secam se kad smo van srbije poslednji put pobedili neku jaku repku...

Comment

• KOliko jadno, koliko jadno majku mu jebem...
                                Veze nemamo!
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...