Komentatori

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: KOMENTATORI

Akademik.Docent.Magistar..Puno vam hvala svaki vas savjet mi je dobro dosao...

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=471.msg51049#msg51049 date=1234995189]
      [quote author=fc nadal link=topic=471.msg51045#msg51045 date=1234994683]
      Ja,nekada uopste neobracam paznju na komentatora uopste sta god on pricao je neregistrujem......I tako su mi svi dobri..........
      [/quote]

Da odem malo u of topic, ali ajde molim te od sada odvajaj reci sa ne.
      Zajedno se pisu: nemam, necu nisam i nemoj. Ostalo odvajaj
      [/quote]

Evo i ja da se slozim sa goldom jednom

Za to nije potrebno ni da doktoriras ni magistritas, vec prvi razred osnovne skole.

Comment

Ja mislim da se to ipak uci u drugom... ;D
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Gold dobio si pojacanje u borbi za pravopis......Bice ti sada puno lakse...

Comment

I jos smo svi dobili po minus, to nam je znaci hvala sto hocemo da mu pomognemo... Ccccc
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tako nesto.....Bacimo se na posao...ne obracam,ne registrujem,ne volim itd itd...javite za sljedece casove....

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=471.msg51057#msg51057 date=1234996066]
                Tako nesto.....Bacimo se na posao...ne obracam,ne registrujem,ne volim itd itd...javite za sljedece casove....
                [/quote]

Sledeci cas:
                Sta ti znaci to u potpisu:
                "Kralj ide na kraljevi trineasest(trenutni).................Sretno....... ......."

Comment

Ovo mozemo i sutra ali cisto da spomenem: ;
                  Sta ti znaci ono iz teme o Federeru OOO GOD IS KILLING ME? ;D ;D ;D
                  sigpic

Comment

sve sama prepucavanja,nigdje veze

Comment

..http://www.youtube.com/watch?v=iKA-R............Cuces kada pocne plakati............

Comment

sta je ovo?...kao prvo ne moze da se otvori...
                        "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=iKA-RuGmznY

Pogresno sam kopirao....Sory Tmac me je pitao nesto pa sam slucajno napisao Danailo.........

Comment

Znam ja kad je on to rekao ali nije rekao da ga Bog ubija nego je rekao: Oh God it's killing me! Ono kao Boze ovo me ubija (to sto nije osvojio turnir)
                            sigpic

Comment

joj...Tmac stvarno nemam rijeci,nece ga valdja bog ubijati bre.Nemoj toliko bukvalno shvatati...

Comment

• [/quote]

Comment

Working...
                                X