No announcement yet.

ATP Challenger Tour 2013.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jbt ovaj je 334. igrac na listi,Damir je nekih 70-ak mjesta ispred njega,a bolji je za klasu sigurno...ocajan bh covjek ima,a i ostali udarci su mu bezveze
    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Mogao je s njima...al gdje ce sa Damirom bas mi ga je uzivanje gledati

Comment

• Damir uspjesno prosao kvalifikacije,pobjedisvi Trusendija 6-3 7-5
        Dobar postotak prvog servisa,solidan ucinak nakon istog,odlican nakon drugog servisa,64%...12 poena vise...sasvim dovoljno za laganu pobjedu...sad jos ostaje da vidimo ko iz zrijeba nece imati srece

REID, Matt
        BURZI, Enrico
        DUCKWORTH, James ili
        Kavcic

Comment

• Krajinovic je prosao u glavni zreb Rima i igrace sa Manarinom.
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• ATP Pereira Clay $50,000 +H

Single final

Carlos Salamanca(COL)-Ramirez Hidalgo(ESP) 57,62,61

Ovo mu je 6 titula.Sve su osvojene na tlu Kolumbije ili Ekvadora i sve na sljaci.
            Covek je strasno servirao ceo turnir, izvlacio skoro svaki mec iz dosta teskih situacija.Imao je 50 aseva u 5 meceva.Posle ove titule ima ranking karijere(176.mesto).

Titulu u dublu su uzeli Alund i Pella.

ATP Mersin Clay €42,500

Single final

Javier Marti(ESP)-Joao Sousa(POR) 46,60,46

Ovo mu je druga titula u karijeri na celendzerima.146. na listi je od ove nedelje sto mu je ranking karijere.Svaki mec je igrao u 3 seta, 4 taj-brejka(izgubio 3).
            U dublu su titulu uzeli Albot i Molchanov.Inace, u polufinalu su dobili Lajovica i Martija.Ovo je bila debitantska sezona za Mersin.

ATP Blumenau Clay $35,000 +H

Single final

Antonio Veic(CRO)-Paul Capdeville(CHI) 36,64,52 ret.

Veicu su cak 2 igraca predala meceve, ali da nije zalutao pokazuju pobede protiv Kavcica i Dakvorta.Ovo mu je prva titula na celendzerima.Interesantno da je pre nesto vise mesec dana u finalu celendzera u Santjagu u 3 seta porazen od Kapdevile.I on je posle ovog turnira na najboljoj poziciji u karijeri(124.).
            Inace ovo je bio turnir sa najvise predstavnika ex-yu na turnirima u Juznoj Americi u istoriji.

U dublu su takodje titulu uzeli Hrvati Draganja i Marcan pobedivsi Kavcica i Veica.Totalna dominacija ex-yu igraca .

ATP Leon Hard $35,000 +H

Single final

Denis Zivkovic(USA)-Rajeev Ram(USA)

Najvece iznenadjenje celendzera u ovoj sezoni.Denis kao da je pod nekim drogama u Meksiku .
            Nekada veliki talenat, ali ipak mnogo povreda je uticalo na to da se njegov talenat ne pokaze, sve do sada.
            Odigrao je 8 meceva u 9 dana.Igrao je dosta tesko 1/2 finale protiv Velotija i onda za manje od 24 sata dobio Rama.

Titulu u dublu su uzeli Peers i Smith.
            http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• moze nek oda mi objasni sta je ovo hospitality

Comment

• Originally posted by n.aleksa View Post
                moze nek oda mi objasni sta je ovo hospitality
                To znaci da imaju obezbedjen smestaj...

Comment

• I da taj turnir daje bodove kao da se igra jedan rang vise
                  Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Smjestaj,hrana,prevoz,party

Comment

• Fica vodi protiv Mannarina 6:1 i 4:0

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dobar mec, velika razlika u kvalitetu.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja sam se sad ukljucila, pokrenuo mi je strim sto je neverovatno
                          ali nisam videla nijedan pravi poen, 2-3 udarca najvise

sigpic

with experience.

Comment

• Fica neverovatno reternira

EDIT: 6-1 6-0
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Lajovic jos jednom chokira...Vodio je 4-0 i sada je 4-3...mada je na 4-2 imao 2 brejk lopte...

Comment

• Neverovatno sa 4-0 gubi 4-5 i sada ovaj servira mec...pa kakav je choker covek...koji put vec u godinu ovako chokira...nije on mentalno za vrh, a i udarci mu nisu za TOP 50....

Comment

Working...
                                X