Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma dobro, Love sipa brze, ali kod njega su vecinom line drive-ovi, bas ide lopta skoro pravolinijski, mada usao je u seriju na kraju.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Classy KD
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Durant objasnio! Cisto da se i ja javim, da ne mislite da ste sami

Comment

• Anderson-u da su sve bile sarene dao bi minimum 25.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jones na poslednjem racku 5 suteva potpuno identicnom putanjom Ako nadje tempo Jones ce ih pojesti za dorucak u finalu.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
              Jones na poslednjem racku 5 suteva potpuno identicnom putanjom Ako nadje tempo Jones ce ih pojesti za dorucak u finalu.
              Na cemu?
              sigpic

Comment

• I am an idiot

Comment

• Promocija gandze na All Staru, moze, moze

Comment

• Au naopako, zabole me stomak od smejanja.

Ajmo KD, dobijaj ovo. Al' bilo bi vristanje da Love osvoji, mogu svi da se pokriju usima u tom slucaju.
                    sigpic

Comment

• Kad se samo setim nevere kada smo culi da ucestvuje, mislili smo da je sala. On ovo, Budinger kucanja, pa mozda sledece godine i neki normalni ucestvuju.

Comment

• Zasra Love na zadnjem rack-u, nije dobro ni uhvatio 3 lopte.
                        sigpic

Comment

• ahahahahhahahha, koliko se smejem, Nebojsa hvala ti za ovo

Comment

• Love i KD za pobedu.

Originally posted by dreamy View Post
                            ahahahahhahahha, koliko se smejem, Nebojsa hvala ti za ovo
                            To ja malo da vas razbudim, ubi nas Ilija sa sarenim loptama.

Comment

• Sledece godine ako ne pozovu Kutcher-a, Meeks-a, Cook-a, Ray-a, Kapono-a i verovatno sam jos nekog zaboravio, pa da vidimo takmicenje ljudi koji bukvalno zive od ovoga.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                To ja malo da vas razbudim, ubi nas Ilija sa sarenim loptama.
                                Vala bas! Ajmo Durant, objasni im...

Comment

Working...
                                X