Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

jel igra veceras Vejd? proslu nije igrao pa zato pitam?

Comment

Nista jos nije sigurno Emile. Ima veliki otok,pa bi mu bolje bilo da pauzira.

A Wade bi trebalo da igra.

Comment

It's easy to criticize Kobe Bryant for his shooting so far this season. His shooting percentage is the lowest it has been since his rookie year. He's shot L.A. out of several games, but also dropped a brilliant performance on Tuesday against the Rockets. In total, though, it's been a really rough season for him on and off the court. But there is no question the guy is the toughest son of baller on the planet. The Orange County Register has a piece Thursday on the terrible toll the torn ligament in his wrist has had on the Black Mamba. It's not pretty:
        These days, over Bryant's right wrist also rests a fat postgame ice wrap roughly the size of rookie guard Andrew Goudelock, Bryant trying in vain to minimize swelling after acting on the court as if there isn't a torn ligament in there.

Bryant has been taking a numbing injection to that wrist before every game in hopes of performing normally. Yes, it's that bad.

He does not want to publicize all the details of his wrist, which is usable only because the bones were not moved permanently out of alignment without the ligament to hold them in place. But it's now clear just how problematic the wrist is, and it's fair to wonder where all this will take Bryant.

Bryant walked out of Staples Center on Tuesday night with something that looked like an oven mitten over his right hand and wrist. He wears an immobilizing brace over the wrist when off the court, meaning take-for-granted parts of life such as texting on his phone or zipping his fly become rather challenging.

Dude can't zip his fly! And he's shooting on it! He's shooting in an NBA game without the ability to zip his fly. That's pretty much the craziest thing we've read about Bryant's devotion... this week.

Beyond the impressive dedication, however, is the sobering reality that Bryant was looking forward to finally being healthy. His knee is better than it has been in years after an experimental procedure. His pinky was finally healed. And now the wrist looks like it may be a problem throughout the entire year. He can't rest it, he has to play on it. And as long as it's this bad, he's going to be amazing some nights, and really struggle the next. How he adapts to that reality will determine how far the Lakers go this year.
        Veliki Kobe Bryant!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

To se zove posvecenost, ljubav prema igri, glad za pobedama. Jebes onu MJ-evu temperaturu od 40 protiv Utah-e kada ovaj covek ne moze slic da zakopca a svejedno igra po 35 minuta.

Comment

Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
            To se zove posvecenost, ljubav prema igri, glad za pobedama. Jebes onu MJ-evu temperaturu od 40 protiv Utah-e kada ovaj covek ne moze slic da zakopca a svejedno igra po 35 minuta.

Pa ne bih ja bas rekao jebes tu temperaturu od 40. To sto ovo mozda zvuci gore, jer ne moze slic da zakopca, ja kad sam imao 42 jedva sam gledao a zakopcavanje slica je bila nemoguca misija, a on covek sa 40 igrao protiv profesionalaca i dobio, a ja jadan samo lezao i nosili me, nisam mogao nista da radim kao mrtav sam bio. Tako da mi se iskreno to sto si napisao u fazonu kao jebes temperaturu od 40, kao da je to nista, mi se uopste ne svidja ni malo.... Ali ovo sto Brajant radi je definitivno impresivno i opet govori zasto je najbolji.

Comment

Sacramento Kings-i otpustili trenera Westphal-a,zamenice ga Keith Smart bivsi trener Warriors-a

Comment

Originally posted by Seoski Terminator View Post
                Pa ne bih ja bas rekao jebes tu temperaturu od 40. To sto ovo mozda zvuci gore, jer ne moze slic da zakopca, ja kad sam imao 42 jedva sam gledao a zakopcavanje slica je bila nemoguca misija, a on covek sa 40 igrao protiv profesionalaca i dobio, a ja jadan samo lezao i nosili me, nisam mogao nista da radim kao mrtav sam bio. Tako da mi se iskreno to sto si napisao u fazonu kao jebes temperaturu od 40, kao da je to nista, mi se uopste ne svidja ni malo.... Ali ovo sto Brajant radi je definitivno impresivno i opet govori zasto je najbolji.
                Sa mnom nije isti slucaj jer mnogo lakse podnosim bolest nego povrede. Isto tako, meni je neverovatna cinjenica da Kobe daje 25 poena po utakmici sa bukvalno urnisanim zglobom SUTERSKE ruke, pa covece on taj isti zglob ne moze da savije. Nepotrebno je pominjati da je follow through najvazniji deo suta, a ovaj "covek" pogadja fadeaway preko ruke bez ikakve grimase.

Ne kazem ni da je temperatura mala stvar, ali sa njom mogu da zamislim igranje kosarke, sa sjebanim zglobom suterske ruke ipak ne.

p.s. Kobe koliko god da je dobar, u ovom trenutku nije najbolji

Comment

sta gsw nude za howarda?

Comment

Morace Steph-a ili Ellis-a i neke pikove na draftu sigurno ako hoce DH,ali ne verujem da ce da bude nesto od toga

Comment

Originally posted by Monta Ellis #8 View Post
                      Morace Steph-a ili Ellis-a i neke pikove na draftu sigurno ako hoce DH,ali ne verujem da ce da bude nesto od toga
                      cekaj, ti bi hteo taj trejd ili ne?
                      mada mislim da gsw ima vise nego finu osnovu u steph-u, ellis-u i lee-u... samo malo doraditi ostatk rostera i eto njih u drugom krugu play offa za godinu, dve

Comment

Originally posted by carter985 View Post
                        cekaj, ti bi hteo taj trejd ili ne?
                        mada mislim da gsw ima vise nego finu osnovu u steph-u, ellis-u i lee-u... samo malo doraditi ostatk rostera i eto njih u drugom krugu play offa za godinu, dve
                        Ja bi hteo Howard-a ako bi potpiso visegodisnji ugovor sa Warriors-ima ali ovo sto se prica da GSW hoce da ga dovede i ako im on ne da garanciju za potpisivanje ugovora mi se uopste nesvidja,jer bi u tom slucaju Steph ili Monta otisli za dzabe.

Comment

Ne bih dao Steph-a i Montu za Howarda nikad, njih dvojica cine okosnicu ekipe, samo treba srediti roster, dovesti jednog solidnog centra umesto ona 2 balvana (Biedrins-a i Brown-a) i jos nekog za klupu i to je to..
                          sigpic

Comment

Originally posted by colke995 View Post
                            Ne bih dao Steph-a i Montu za Howarda nikad, njih dvojica cine okosnicu ekipe, samo treba srediti roster, dovesti jednog solidnog centra umesto ona 2 balvana (Biedrins-a i Brown-a) i jos nekog za klupu i to je to..
                            samo jedan od njih dvojice a ne obojica... mada me ne bi cudilo, da uz jednog od njih dvojice posalju i lee-ja, sto je onda opet besmisleno iz ugla gsw jelte..

Comment

U pravu si 100% ali vlasnik Warriors-a je cudan neki lik pa me nista ne bi iznenadilo,videcemo...

Comment

Sa temperaturom od 40C je nemoguce stajati duze od par minuta, a kamoli igrati kosarkasku utakmicu. Covek gori kad ima temperaturu 40C. Nekih 37,5-38 je minimum za bavljenje bilo kakvom aktivnoscu.

Comment

Working...
                                X