Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• kako igrajuu nole i murray,na dva dobijena? vidim lendl i cash jedan set na razliku

Comment

• 3. set, ukoliko do njega dodju, će vjerovatno biti produženi TB do 10

Comment

• i Sampras i Agasi igraju u Roletovim patikama
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Agassi bas ekstra igra,oduševio me s obzirom da dugo nema na terenima.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            i Sampras i Agasi igraju u Roletovim patikama
            Piše li RF na njima,nekako vjerujem da ne bi to niti jedan ni drugi dozvolili

Comment

• Otkud Agasi u Najkiju, sta mu je sa Adidasom.......Pit ne dotice reket izgleda
              Mnogo bi bilo da jos i logo imaju...samo je Berdo nosio sa logom i to bas protiv Roleta
              Last edited by MarRF; 03-03-14, 21:51.
              sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Pete je imao nekih problema sa ramenom jedno dobro razdoblje, a vjerovatno ga i sada muči.

Comment

• Originally posted by kreso34 View Post
                  Piše li RF na njima,nekako vjerujem da ne bi to niti jedan ni drugi dozvolili
                  Toliko bas ne mogu da vidim, a nisu ni zumirali, ali je to taj model

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sampras bi pješke i danas imao najbolji servis na svijetu, a Agasi bi dominirao bez problema s osnovne...baš su klasa

Comment

• Agasi je imao par neverovatnih poena, cak je i iz trka pogadjao.
                      A iz mesta lagano ima bolji bh od 80-90% danasnjih igraca

sigpic

with experience.

Comment

• Kako je ovo bilo dobro, strašni su. Nemamo puno prilike da uživamo u stracima, a mnogi u prvih 20 mogu da dube na glavi, ali oni ovaj nivo tenisa, pre svega udaraca, jer im je kretanje normalno mnogo slabije, ne mogu dostići.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Jos je taj BH fantastican, kako samo rano hvata lopticu i cisti linije sa lakocom.
                          Similis simili gaudet

Comment

• Evo ovde da napisem par impresija meca Novak-Endi
                            prva impresija ,nasi navijaci dominiraju,Novak nemoze da ubaci 1 servis i gubi pocetni udarac ali ubrzo vraca brejk u 4 gemu na Endijeve greske,publika zadovoljna nivoom prikazane zabave.prava egzibicija.
                            O teniskim elementima kasnije
                            Novak dobija 6-3 ,najbolje teniski receno od Novaka video sam kod rezultata 5-3, 30-30 zadnja dva udarca
                            Last edited by juventus; 04-03-14, 02:48.

Comment

• Set

Comment

• Osvojen prvi set, valjda neće biti nekog preokreta

Comment

Working...
                                X