Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Igras tri poena u drugoj, onda presaltas u cetvrtu pa malo u petu i ostavis ga da guta prasinu
    sigpic

Comment

• Haha Sonjica smao juri BB po tribinama

Veoma mi se dopada ova njegova spremnost i želja za igranjem, rastrčanost i agresivnost, makar i grešio. Samo kada se setim onog jednog dela sada već prošle sezone... ovo je odlično i veoma obećavajuće.
      Ako se dan po jutru poznaje, naravno.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• počelo bacanje
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Bacanje na betonu na egzibiciji. Kako me nervira nesto!
          sigpic

Comment

• vidi se Bekerov uticaj, poceo da se baca po betonu, sto bas i nije pohvalno
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• To je samo egzibicija ljudi.
              sigpic

Comment

• Ukoliko i na AOu pocne da izlazi na mrezu jasno je da Slama gledati nece dok mu je Becker u timu. Ta igra ne moze prolaziti protiv najboljih. Ne dok su ovakve podloge.
                sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  To je samo egzibicija ljudi.
                  Pa tim gore, zasto bi se bacao i rizikovao povredu i jos na betonu...
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• A meni se bas sviđa sto izlazi na mrezu, super trening.

Comment

• Odlicno finale, drugacije i ne moze kada igraju dva velika majstora. Novak je morao bas da pojaca ne bi li slomio Davidov otpor . Covek je najpre ponizio Wawrinku ( moram da izrazim cudjenje otkud on medj elitom, organizatori su napravili bas veliki propust njegovim pozivanjem) a potom rutinski odradio Nadala. Mnogi teniseri sanjaju da pobede Rafu makar i na egzibiciji, David to radi s pola gasa.

To sve govori koliko je Novak morao dobro da odigra ne bi li ga savladao. David je u ovom trenutku najtezi moguci protivnik i najbolji test. Spektakularan tenis se igra na momente i ovo je zaista sjajan uvod u novu sezonu.

Don sve drzi pod kontrolom
                      Spoiler
                      Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Idi bre Nole pa bas oces da ga unistosis nacisto
                        * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Pa tim gore, zasto bi se bacao i rizikovao povredu i jos na betonu...
                          Ja se sve nešto mislim da valjda zna šta radi... valjda za ovo vreme učio da pada

BB sa belkinjom?
                          sigpic

Comment

• Probudim se i ima sta da vidim. Vicesampionka sampionski
                            Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

• I treba da skracuje poene sa izlascima na mrezu, sto vise energije sacuva to bolje. Barem ga Beker moze nauciti da ima kvalitetne prilazne udarce, koji su ranije bili ocajni, i naravno voleje.

Comment

• Sprdnja.
                                Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...
                                X