This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Srkisa View Post
    Pa zasto onda gledamo serije i filmove ako su namestene?

Zapravo su zanimljivi,ako zamislis da nije namesteno interesantnije od bilo kog Gsa ili mastersa,to je i poenta
    ????
    sta si hteo ovim da kazes
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ako znate za americko rvanje e to je na ovaj fazon,sportska gluma zanimljiv koncept,nije to nista tesko,nije to kao da glumis ljubavne scene,pa svi smo mi u zivotu glumci na neki nacin

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        ????
        sta si hteo ovim da kazes
        Da je to izrezirano ne bas kao serija i film ali ima momenat izreziranog,ali ljude briga ako je zanimljivo gledace

Comment

• Originally posted by Srkisa View Post
          Da je to izrezirano ne bas kao serija i film ali ima momenat izreziranog,ali ljude briga ako je zanimljivo gledace
          Ma da, sve je to izrezirano, zato igraju maksimalno, da bi mogli da odglume

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ma da, sve je to izrezirano, zato igraju maksimalno, da bi mogli da odglume
            Da ne igraju maksimalno,ne bi bilo zanimljivo,ustvari ovo je vrsta ozbiljne egzibicije,bilo je ono federer sampras egzibicije neozbiljne,e da ne bi teniseri morali toliko da se muce da animiraju publiku svojim spektakularnim potezima,izvodjenjima publike na teren(klinaca tenisera),cika Lejver im je dao pare rekao igrajte ozbiljno pravite se da je ovo stvarno i uverite publiku u to,plus je dodao elemenat tog jedinstva velikih igraca,svaka cast Lejveru sjajno smisljeno

Na drustvenim mrezama samo mi iskacu obavestenja o Lejver kupu,strasan marketinski poduhvat,Gsovi mogu da se klanjaju

Comment

• kakav crni Lejver, pa nije on ovo smislio
              nemoj vise da komentarises, idi gledaj to rvanje

sigpic

with experience.

Comment

kakav crni Lejver, pa nije on ovo smislio
                nemoj vise da komentarises, idi gledaj to rvanje
                Ko god da je smislio svaka mu cast

Comment

• Lejver iz senke upravlja, nemoj biti naivna.
                  Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

koliko ste dosadni, ako smatrate da je sve namesteno, zasto uopste pratite rezultat, zasto komentarisete
                    Kako se kreće rezultat na Rodžerovom meču još će tim Sveta i skroz da preokrene.

Comment

• Nola se zagreva ali kako stvari stoje izgleda da nema nista od tog zadnjeg meca...
                      --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Jel to nevidjeni preokret na pomolu??

Comment

• Rodzerovci, jel se secate kada se zadnji put desilo da Rodzer izgubi dva puta u jednom danu ? Mene secanje ne sluzi nesto, mislim da se to nije desilo u zadnjih 5 godina...

Inace, ne radi mi video na onom linku http://www.supertennis.tv/...
                          Last edited by 147; 23-09-18, 21:57.

Comment

• Dajte link

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
                            Originally posted by Casiraghi
                            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• kakav TB

a sad ko zna sta ce biti u super TB

sigpic

with experience.

Comment

• gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggg
                                gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggggggggg
                                gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggg

evo za VLC
                                http://iptvfree1.com:6969/live/live:...PB7VUJ/2453.ts

Comment

Working...
                                X