Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vidiś tačno sam rekao po onome da je 100% zakupio ES. To nije čudno. Samo mi nije jasno zašto dadoše pare? Kad sam u raznim zemljama proveravao i uglavnom je kao i kod nas stoni tenis. Nigde nisam ovo našao u programu.

Edit: ES uvek nađe način da me razočara
    Last edited by NEMANJA97; 20-09-18, 21:06.

Comment

• Ma jel to počelo danas, ja nešto razumio od sutra

Comment

• Nije danas, sutra tek pocinje
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Zbuni me Nemanja, kaže tražio po ES, ne kontam šta je tražio danas

Comment

• pa program gledao za naredne dane

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Naš tj engleski ES sport ne prenosi sigurno. A koji prenosi to nema šanse znati dok ne počne.

Comment

• Ma nađe se lako program za drige države. Gledao sam za Francusku , Nemačku , Dansku, Britanski...
                Svugde ima stoni tenis uz neke druge izuzetke zavisno od zemlje, ali ovoga nigde nema

Edit: prenosi bein sports njega svuda na netu możete naći
                Last edited by NEMANJA97; 20-09-18, 21:30.

Comment

• Ne znam da li je ko listao tamo na sajtu onaj how to watch do samog kraja...
                  NA DNU PIŠE OVO: Eurosport and Nine Network highlights only

Comment

• Ma da, ES kad tako nesto uzme da "prenosi", obicno pusti neke highlightse od sat vremena
                    ali zato konjicki sport ide live

sigpic

with experience.

Comment

• Baš mi vas žao a i nije neki turnir.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        ES
                        oni nece ni da prenose, a SK bi to savrseno odradio
                        Kad se setim kad je Ana bila u naletu oni (ES) forsiraju Karolinu 😡

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Moze i da se gleda na prime amazon, a nedelju dana je free trial
                          tako da tu moze da se instalira aplikacija i da se gleda na telefonu, jer ne mogu da palim racunar u sred noci

sigpic

with experience.

Comment

• Ubaciću i ja link na sajtu gde gledam isto preko fona ako bude bilo za ovo

Comment

• Ako prenosi Supertennis imate live tv ovde... http://www.supertennis.tv/
                              --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• i Ana je sinoc bila

i Diego koji predstavlja Iznera

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X