X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sad je ljepsi nego prije

sigpic

Comment

• Bas je slaba posecenost . Poluprazna dvorana i u Japanu a jos igra Kei..
      Similis simili gaudet

Comment

• Role otkazao, ovo je Godsick izjavio

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by Maxx-a View Post
          Bas je slaba posecenost . Poluprazna dvorana i u Japanu a jos igra Kei..
          Cini mi se da ove godine u Dubai-u ne igraju bas iz tog razloga sto je posecenost bila smesna prethodnih godina.

Comment

• Da, izgleda da je projekat preambiciozan. Ovo izdanje je vec bilo pod znakom pitanja. Verovatno ne mogu da ispostuju sedmocifene sume za Federera i Serenu a i jos jedna zvezdica je odustala..
            Ne znam sta je sa Nadalom, da li ce on igrati ove godine?
            Similis simili gaudet

Comment

• Mislim da Nadal nije ni trebao da igra.

Sent from my Z3 compact <3

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ok hvala, mislila sam da je bio najavljen.

Meni se generalno dopada ideja IPTL,posebno kao prilika da gledamo tenis u vreme pauze. Ali eto nekako je očigledno da je teško bez velikih imena održati interesovanje koje se može isplatiti organizatorima i sponzorima.
                Similis simili gaudet

Comment

• Od najvecih zvezda su samo Serena i Roger bili najavljeni, koliko sam ja ispratila.
                  Ali mi je to malo neozbiljno od strane organizatora, ocigledno se nisu dogovorili, nego su bili u pregovorima, a najavili su ih, prodali i sigurno mnogo vise karata zbog njih i u krajnjem presli navijace.

sigpic

with experience.

Comment

• Očajnički potezi, nije fer naravno, sigurno su igrači mogli napraviti drugačije planove za pauzu pa onda i treninge za novu sezonu
                    Similis simili gaudet

Comment

• A sad gledam Singapur, bas je prazno.

sigpic

with experience.

Comment

• Sport Klub ne prenosi više?

Comment

• Piše u programu za danas SK2, ja gledala na SK4/5 pre neki dan
                          Similis simili gaudet

Comment

• Mubadala World Tennis Championship 29 – 31 Dec 2016

Andy Murray
                            Rafael Nadal
                            Milos Raonic
                            Jo-Wilfried Tsonga
                            Tomas Berdych
                            David Goffin

http://www.mubadalawtc.com/

Comment

• Solidan tenis u mecu Murray-Goffin. Nekoliko jako lepih poteza Davida. Andy deluje da je odlicno spreman nakon pauze.
                              Similis simili gaudet

Comment

• Izgleda da je Marej igrao samo video igre u medjusezoni
                                sigpic

Comment

Working...
                                X