• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odlicni zenski mecevi u ovoj grupi, a sada omiljeni mix
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Trebalo bi da je ovo dovoljno za titulu Australije, posto U krajinci ionako ne bi dobili mix cak i da klovn ovo preokrene

sigpic

Comment

• Australija ce na kraju stvarno isterati ovaj Fast4Tennis sistem i uvesti ga na svim nezvanicnim nivoima, vec je zastupljen u mnogim
        Last edited by ClayWarrior; 11-01-16, 11:59.

sigpic

Comment

• Nisam gledala sve, ko je pobedio, Nadal ili Hjuit?
          A i je l' se meni cini ili su oni promenili nacin bodovanja?
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Mislim da je Lejton dobio, nisam gledao. Nemam pojma, ne bi trebalo

sigpic

Comment

• Dobio je prvo Monfils Kirijosa pa je Hjuit potom dobio Rafu (ovaj tek stigao iz Katara, nije bio sav svoj). Tako da je rez pred dubl bio 1-1.
              Sta se u dublu desilo pojma nemam nisam gledao.
              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Sad sam video Bartoli i jedva sam je prepoznao, izgleda kao da ima 30 kg???
                Da li je bolesna ili?

Comment

• Od Perta do Perta...

Groups & schedule of the Hopman Cup (Perth, 1-7 January 2017)

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• 4 reprezentacije su za sada poznate

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• http://opencourt.ca/iptl-will-there-even-be-a-season-3/

Izgleda da ce "povredjeni " morati da nedju druge exo da bruse formu za sezonu 2017
                      Last edited by Maxx-a; 21-11-16, 23:39.
                      Similis simili gaudet

Comment

• A zasto povredjeni sa navodnicima?

sigpic

with experience.

Comment

• Gledam sad iptl, igra Fernando Gonzales i bas je osedeo, davno ga nisam videla.

Sent from my Z3 compact <3

sigpic

with experience.

Comment

• evo ga Gonzo, kao da ima 45+ godina

sigpic

with experience.

Comment

• Pa dobro, malo samo covek pobeeeeleooooo
                              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ovo mora da je Safiova faca nakon onog bacanja..

Ne samo osedeo vec se i njemu kosa znatno proredila..
                                Cini mi se relativno skoro kada je radio sa Giraldom bio je nekog intervju sa njim ali nije bio ni blizu ovako sed.
                                Similis simili gaudet

Comment

Working...
                                X