• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odlican tenis, najbolji u ova tri dana
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• I juce nije bilo lose protiv Ferera, ali slazem se super tenis.

Comment

• Svidja mi se kako Rafa igra za sada, ali necu da se nadam previse pre AO
        Vamos

Comment

• Jos jedan neshvatljiv pad u igri Zvereva jutros, ovo mu se sada vec previse cesto desava. U prvom setu nije izgubio ni poen na servis, Nik je samo mogao da gleda kako loptice prolecu pored njega (mada znamo kakav je na riternu), a onda par minuta kasnije kolaps i greska za greskom. Inace, super zanimljiv mec i tamburanje za sve pare, 27 gemova za malo vise od 80 minuta

sigpic

Comment

• Nema vise Kooyong ?

Comment

• Ima, ali on pocinje 12.01.
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Kujong ce isto biti jako zanimljiv, opet sa klincima

sigpic

Comment

• Serena predala mec.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sta radi majstor Lejton mada, Dzek je ovde dosao potpuno nespreman

sigpic

Comment

• koja je fora sa australijom grin i australijom gold? neko odustao ili zbog hjuita?

Comment

• Kirios konacno deluje kao normalan igrac

Puna arena domacih navijaca, ako ovde nije mogao onda ne znam gde ce.. cekamo Melburn
                        Last edited by ClayWarrior; 06-01-16, 11:00.

sigpic

Comment

• 13000 ljudi veceras, a imali su i sta da vide

sigpic

Comment

• Ludnica od atmosfere i odlični mečevi, Zverev i Kyrgios pokazali da su napredovali i ove godine možemo očekivati više od njih...Gavrilova i Watson odigrale meč godine do sada, nevjerovatna borba

Comment

• Morao sam da gledam njih dve do kraja, uopste nisam mogao da promenim kanal

sigpic

Comment

• Da li ce neko Pralici reci kako se menja Veseli kroz padeze?
                                ubija sa ovim Veselija

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X