Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da li ce Niksi konacno do pobede nad ozbiljnom ekipom. Hill prvo promasio dva slobodna pa potom pogodio tricu.

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
      Ajde bre, Sacramento sinoc vodi 14, pa gubi 16 i na kraju dobije. Ovo je NBA regularna sezona i sve ekipe osim par su podlozne ogromnim swing-ovima u toku meca, a ne sezone.
      Jebem mu mater ako hocemo u PO (a pricamo da hocemo) onda ne smemo u istu recenicu sa Kingsima

Ali ajde, oprosticu im ovo samo zbog suzene rotacije.

Inace Dellavedova tatica odigrao dobru tekmu

Comment

• Dosta zanimljivih utakmica.
        Gledam zavrsnicu Indy-NYK.

Hill za redom promasio dve otvorene trojke

Comment

• Dve otvorene trojke promasuje Hill, znaci sad ce George da uvali neku preko ruke za OT.

Comment

• i ovaj portland fina ekipa + lenard i mekalum...rip city in po

Comment

• Shumpert, IQ foke od 2 godine i 3 meseca.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sada mora Melo da resava, valjda cemu se posreciti

Ipak nista, OT ..
                Last edited by Lord Aleksoni; 21-11-13, 02:45.

Comment

• pol ''ladan k'o spricer' dzordz

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                    Shumpert, IQ foke od 2 godine i 3 meseca.

Ide lopta na velikog maga Barnjanija koji preko 3 ruke u Novicki stilu pogadja za pobedu i time totalno menja tok sezone za Knickse.

Shatro

Comment

• Ide lopta na velikog maga Barnjanija koji preko 3 ruke u Novicki stilu pogadja za pobedu i time totalno menja tok sezone za Knickse.
                      bice mrtva trka za 10. mjesto na istoku, njujork vs fili

Comment

• dzordz igra kao pravi superstar...alal mu vera

Comment

• Blazers-i trpaju i ne vade. Koliko mocna ekipa
                          sigpic

Comment

• Sta im radi George . Niksi ce biti jos gori nego prosle sezone, gube ovde na domacem parketu. Jeste Indiana ali ipak se mora dobijati kuci ..

Comment

• Nema sta, igraju prelepu kosarku, al' ove ekipe s kojima su igrali zadnje vreme su stvarno probusen kurton.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• KAKVA JE IGRACINA DMC!!!

Sto ga vise gledam sve mi je gotivniji, kakav tatica jebem ti sunce. Samo jos da poradi na midrange igri, ima bre da bude najjaci centar u ligi lagano.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X