X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Battier ili pogodi ili promasi celu konstrukciu

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Tuki ce Majami ovo da pobedi. Ovima sve izlazi iz kosa,pa je opet egal.

Sve zavisi od Wade-a.
      Kad bi neko napravio gif Wade-a kako se vraca u odbranu posle promasaja/izgubljene lopte, ima vops od mene.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
        Imas 30% sut iz igre i dodjes na kos od protivnika koji igra odlicno. Kosarka je stvarno divna igra
        Kako bre odlicno? Samo Lebron i Bosh. Ostali kao i da ne postoje.

Comment

• I Chalmers je trebao da završi prethodnu tekmu? Ja ne znam zašto Spo uopšte i pravi te zadnje akcije za bilo koga osim za James-a, Wade-a (kada James nije tu) ili eventualno Zmiju? Ovi bre ostali nisu ni za ku*ac.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

Imas 30% sut iz igre i dodjes na kos od protivnika koji igra odlicno. Kosarka je stvarno divna igra
            Kao i tenis, klasican primer danas odigran na Satrijeu

Comment

• Spoelstra iste greske iznova i iznova, kakav robot. Ako mu ne ubacis disketu ne moze sam da nauci.

@paradox Tenis spominji na tenisu, ovde to ne racunamo u ravnopravan sport.

Comment

• Hahahahaha Charlotte Big 3
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Hahahahaha Charlotte Big 3
                  Blow Job Mullens pokraden

Comment

• Pierce nista bolji od Wade-a. Ali, to je njegova igra, old man's game sa pull up-ovima, pa ako ne ide sut, jbg. Iskreno, sto vise gledam Miami, da sam Wade-ov saigrac, mrzeo bih ga i to mnogo.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bass, leading scorer in Boston
                      sigpic

Comment

• Koliko oni srece imaju konstantno u celoj seriji. Bolesno, previse.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Pierce nista bolji od Wade-a. Ali, to je njegova igra, old man's game sa pull up-ovima, pa ako ne ide sut, jbg. Iskreno, sto vise gledam Miami, da sam Wade-ov saigrac, mrzeo bih ga i to mnogo.
                          Vanity trough the fucking roof.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Koliko oni srece imaju konstantno u celoj seriji. Bolesno, previse.
                            Red je i nas da neki put posluzi sreca. Ostali smo bez 2 igraca tokom sezone zbog srcanih problema. O'Neal ne znam koju bese povredu ima, a takodje smo ostali i bez kljcunog igraca u odbrani. Sa ovakvim krsem na klupi, mi se kidamo sa Heat-om, stvarno kapa dole za borbenost.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Vanity trough the fucking roof.
                              Ne vracas se u odbranu, cesto ti se desava da ne razigravas druge, nego samo bacas cigletine u petom sekundu napada, izdrkavas se na timeout-ima... Ne znam, mozda gresim, mozda nije tako, ali ono sto ja vidim od njega je mnogo ruzno.
                              sigpic

Comment

• Rajon Rondo, Paul Pierce and Ray Allen are shooting a combined 4-22 (18% from the field).

Toliko
                                sigpic

Comment

Working...
                                X