Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sunce ti jebem, sedam jebenih skokova za ovo vreme.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      Ti da si normalan ne bi propustio 3 finala zapada.
      Voleo bih sutra gazda da dodje i da ti uzme sve pare koje imas

Ocemo Pavlovica da pisa po Majamiju

Comment

• Sad ce da promasi bacanje

Comment

• Doc pusta Lebron-a, i zatvara sve ostale. Koliko god dobar bio, sam ne moze dobiti utakmicu i seriju.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• +18

deci zabranjeno gledanje
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Miami stize ono sto je mucilo Bulls-e prosle sezone, nemas ball handler-a i shot creator-a pored Lebron-a. Kazem da ne postoji niko drugi jer Wade vise odmaze nego sto pomaze, a dribling koristi iskljucivo za contested pull up-ove.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @apa

Zato i ide u ovo doba Wade ocigledno mora da nestane bar u jednoj utakmici u seriji. Mada mozda se razbudi u drugom, ko zna.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Big 1.

Comment

• Da se nadovezem na prethodni post, pa tako imas Battier-a koji pokusava nesto da iskreira iz driblinga, a u tom segmentu je malo bolji od mocnog Steve-a.
                    sigpic

Comment

• Ajde bre D igraj, ili se teraj u tri picke materine.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Madafaka iskusno.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• sjebo se na prvom koraku lebron ovde kod faula
                          It is not the violence that sets a man apart.
                          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Spoelstra na tajmu prica kao da oni vode 15 razlike. Da je Dule na njegovom mestu, drao bi se da bi ga cela dvorana cula
                            sigpic

Comment

• Ma nije uopste bio faul. Bila su bar 3
                              sigpic

Comment

• Koji je ovo lob po redu? Rece Mac lepo pre tekme da to moraju poceti da kontrolisu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X