Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Houston nista odbranu u drugoj cetvrtini ne igra. TJ Ford se idealno uklopio kod Spurs-a.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Parsons se osisao, pa vise ne lici na superzvezdu WNBA-a i igra vise nego dobro.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Manu doktor...

Nije mi jasno zasto K-Mart nije probio Bonera jbt...
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Nije on takav igrac, ali u svakom slucaju je morao bar faul da iznudi, a Parsons ono da polozi levom rukom, ne znam kako je istripovao da ce desnom uspeti sa desne strane i to jos preko Duncan-a.

Manu doktor kosarkaske igre.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ljudi stvarno je uzivanje gledati ovog Durenta kako decko sutira, savrsenstvo - sta drugo reci

Comment

• Koja dominacija Dwight-a, igra se s njima k`o sa decom.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• K-Mart je nasao pravo vreme kad da se raspuca

Odlicna igra Houston-a, cini se kao da su Spurs-i malo umorni, dosta losih dodavanja i promasenih zicera.
                sigpic

Comment

• Zamalo se uspavah
                  Vidim Dallas vodi, sto je dobro jer sam ga igrao

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                    Koja dominacija Dwight-a, igra se s njima k`o sa decom.
                    narocito u skoku za sad 13 poena i 21 skok od toga 5 u napadu to je dominacija...

Comment

• kakva kanta je postao carter, ne moze vise ni slobdno bacanje da pogodi

Comment

• Lepa igra Rockets-a, nekoliko ukradenih lopti i istrcane kontre, posebno sjajna asistencija malog debelog za Luiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis-a. Da je Dalembert uspeo ono da prikuca mislim da bih poceo da vristim.
                        sigpic

Comment

• Scola trpa, a Dalembert blokira sve zivo u reketu. Kakav tandem.
                          sigpic

Comment

• Koliko ce samo Sam znaciti odbrani Rockets-a, to je strasno. Sa Hill-om i Scola-om ne bi mogli da brane ni New Jersey.
                            sigpic

Comment

• Idemo Kingsi pokazite zube veceras?ocu pobedu protiv Bullsa i to sigurnu!

Comment

• Kakva je igracina ustvari Harden. Steta samo sto je u takvoj ekipi.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X