This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by JimJarmush View Post
    Cuvao ga je i u par navrata sa loptom,verovatno greska u preuzimanju.Ali i OKC ima strasnu sutersku poslednju cetvrtinu,nisu bre tri suta promasili...
    Pa to i kazem, morao je da ga preuzme kod bloka, i onda da ga brani 1 na 1, ocajno su odradili taj deo posla.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da li je moguce da je Westbrook ovoliki retard?
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Sad ce Cory Joseph ovo da okrene.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Malo je vremena ostalo, tesko da mogu do pobede, nazalost je Ibaka presudio!

Comment

• Nisam gledao prvo poluvreme,tek sad videh da je Perk dao 15 pts...pa to je po vrednosti ekvivalentno kao da je Djurent zabio 55!A i Ibaka dao ovolike poene,ne moze da se dobije ovako utakmica.

Comment

• odlicno skot bruks vodi tekmu, ali odlicno.
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Selfolosa-BIG steal.

Comment

• Zaebao je Manu stvar, ne mozes onako baciti loptu, kada je Thabo u ekipi. Nema sanse da prodje.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Ali, kako se Russ smorio, opasce mu ppg.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                      Zaebao je Manu stvar, ne mozes onako baciti loptu, kada je Thabo u ekipi. Nema sanse da prodje.
                      nisi u pravu. dankan je zakasnio za blok, akcija je bila izradjena vec, ali je dankan kasnio.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Ali, kako se Russ smorio, opasce mu ppg.
                        meni jos nije jasno kako se on pomirio sa ovakvim game planom

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                          nisi u pravu. dankan je zakasnio za blok, akcija je bila izradjena vec, ali je dankan kasnio.
                          Nisam onda dobro video akciju, moja greska.

OKC ne gubi u PO-u, kada igraju kuci. Jos kada bi uzeli koju u gostima..
                          sigpic

Comment

• Čestitke OKC-u. Odlična tekma. A sada da SA uzme seriju.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

• Bravo za OKC, bilo bi lepo da ovo ode u Game 7. Tek sad skontao da je bio prenos na SK-u.

Comment

• da mi je neko rekao da ce se igraci okc drzati game plana,
                                i igrati na asisteniciju vise, smejao bi mu se u lice.

prilagodjavanje je jedini uslov prezivljavanja.

Comment

Working...
                                X