X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• MANU!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKO JE MOMCI, -2 SAMO

Comment

• hahahahahahah
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Sto sad ne pogodis opet Diao, Sunce ti zarko!

Comment

• koji kralj blair!

Comment

• Kakav bullshit faul, al' ko ih jebe, izgubice svakako.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde bre KD nemoj da se zajebavas. Kao jebena crna rupa veceras, i on i Harden i Westbrook.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Vidimo veceras dubinu jedne ekipe na delu, 27-8 za klupu Spurs-a! Utakmica se igra 48 minuta, i sto je apa napisao u preview-u, korekcije ce se praviti tokom cele utakmice, zato je kosarka to sto jeste.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ajmo bre sparsi, moglo je jos bolje.

4/4 gazenje! idemo crno-beli!!!

mora proraditi sut spolja.

Comment

• Nije Djurent problem, on ce biti blizu svog proseka.Harden i Vestbruk su podbacili veceras, sva sreca pa ima ko da ih zameni veceras, ali pitanje je kako Ibaka i Perkins mogu odigrati poslednju cetvrtinu.

Comment

• Rekoh ja malocas da ih ne otpisujete prerano Mora brejk da padne!

Comment

• Samo jedna stvar, setite se mog post-a o drugoj utakmici i biranju mesta za sut. U trecoj cetvrtini recimo nijednu trojku nisu uzeli iz coska, a cak dve sa sredine (nisu imali nijednu u drugoj utakmici!), ostale su bile sa krila. Znaci, nisu potpuno comfortable jos uvek i ne sprovode svoj plan, ali da li je pobeda lagana ili grind out, to vec u ovom stadijumu sezone nije bitno.
                        sigpic

Comment

• idemo po brejk!

Comment

• ono sto usere u odbrani, vrati u napadu

Comment

• Daj, promenite mu cuvara, vidite da se Boris-u jebe da istrcava na njega.

Ali, evo ga majstor sa trojkom, ajde igraj tu odbranu bre!
                              sigpic

Comment

• Ma koji bre faul, SRAMOTA

Comment

Working...
                                X