This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• diaw-o dominira koliko je los u odbrani
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ako nista, trecu noc zaredom extra sat spavanja.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ibaka suterska klinika

Comment

• Ali, kako ljudi ne shvataju da je ovo njegov sut, pa nemoj se odvajati od njega majku mu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako se Ibaka sprda, kao sa decom da igra. Sunce ti jebem, kako ih je covek razvalio.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Samo sto ne pocne i trojke da sutira, verujem da bi ulazile

Comment

• Bravo za Stivena, ajmo jedna dobra odbrana!!

Comment

• ja sam sat vremena pre tekme rekao sta je resenje.

Comment

• Captain Jack! Cim se malo napada reket, cim se malo nesto odbrani i dozvoli se Parker-u da povuce loptu, good things happen. Ajde bre, igrajte u pm.
                    sigpic

Comment

• Sada bi bilo dobro vreme da Bruks ubaci Fisera, nastavi li ovako Vestbruk SA ce preokrenuti.

Comment

• glupo je ono sto cu reci, ali za sada, Pop najslabija karika u utakmici.

bespotrebno forsiranje green-a i diaw-a ga je i kostalo ovog zaostatka.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                          glupo je ono sto cu reci, ali za sada, Pop najslabija karika u utakmici.

bespotrebno forsiranje green-a i diaw-a ga je i kostalo ovog zaostatka.
                          Pa ocigledno. Koliko je samo bilo providno da mu treba inside presence De Juana. Jeste on nizak ali svakako je jaci in the paint od svih sem Timmy-a.

Comment

• Ne bih se slozio za Boris-a jer je uradio dosta dobrih stvari u napadu, samo sto je mrcina da istrcava na sutere i brani reket, ali to vec mora Pop s njim da resi. Njemu to jednostavno nije bilo u opisu radnog mesta do skora, on je krilo.
                            sigpic

Comment

• ovu tekmu dobija SAS.

Comment

• EL DOTORE MANU
                                sigpic

Comment

Working...
                                X