Clear All

• Kasnis,sedi 1

Comment

• odlicna odbrana bostona

Comment

• Kako ce Lebron da ubije Chalmersa

Comment

• brate ljubo ne moze i jare i pare
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post

pozdrav ekipi! evo sad sam se ukljucio.

vidim zestoko na forumu
            Jbg, sutra pocinje vikend, a nije radna subota.

Lap mi ostao u stanu u pm, izgleda da cu kao i sinoc na poluvremenu u krevet, ubija me fotelja.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
              Kako ce Lebron da ubije Chalmersa
              Nesto mu je sredinom cetvrtine pokazivao, valjda da preuzme nekog igraca i jedno 14 puta mu je gestikulirao i viknuo "Go, go", a ovaj tek posle 15 sekundi ode onako mrzovoljno kao kad te keva posalje recimo da kosis travu ili tako neki smoran posao.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• vidim bilo zesce prskanje po 2012 NBA Playoffs temi

ne mogu sve ni stici procitati

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Nesto mu je sredinom cetvrtine pokazivao, valjda da preuzme nekog igraca i jedno 14 puta mu je gestikulirao i viknuo "Go, go", a ovaj tek posle 15 sekundi ode onako mrzovoljno kao kad te keva posalje recimo da kosis travu ili tako neki smoran posao.

Ima 2-3 meseca od kako se ne "podnose"
                  Ova banana je bolela.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                    vidim bilo zesce prskanje po 2012 NBA Playoffs temi

ne mogu sve ni stici procitati
                    Nemoj dzabe, samo je oznaci kao procitanu.
                    sigpic

Comment

• Kako samo Boston lakse baca ovaj lob pas za KG-a, nego sto je to radila Indiana za Hibbert-a.
                      sigpic

Comment

• vec sam to uradio. odustao posle dva posta.
                        'bem ti sunce

enivej, 'oce pasti metla ili boston u 6?

Comment

• Kada bi sve teme bile kao Draft 2012

Ajde bre D. probudi se.

Comment

• Chalmers-e izađi napolje, ljubi te brat.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

• Kako Garnet poslao ovu loptu u aut, bila prilika malo da se odlepe

Comment

• KG

Comment

Working...
                                X