• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by K.Garnett 5 View Post
    Bacanja 47-29
    to je najvise posledica odbrane bostona,
    i imalo je rezultatsko opravdanje.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• lepo ih je Doc prozvao na presici

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
        lepo ih je Doc prozvao na presici
        Koga?
        ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
        I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Pozdrav drustvo, evo da se nesto malo ranije upisem na temu s obzirom da imamo prenos na TV.u i ovdje cu manje da djelujem veceras ... sve je spremno ...

Svakako, ocekujem prije svega dobru utakmicu, onda pobjedu San Antonia ... al' veceras je sa uzivanjem, zasad su svoje odradili 2:0 ... pa i ako izgube nije smak svijeta ...

Sad se lagano uvalit u krevet i LJEPOTA
          San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Ja 'ladno ukljucio stream, a znam da ima prenos
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakav mrtvacki start Spurs-a, niko ne cuva loptu, ocajna kretnja bez lopte, sad ce Pop da ih probudi.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sefolosha cetiri ukradene za tri minuta.
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• pozdrav i od mene
                  slab pocetak sparsa, valjda ce se sad pokrenuti malo

Comment

• Budjenje! 2 puta Timmy, onda i Tony, sad polako dalje.
                    sigpic

Comment

• Preterao ga malo Tim, nije bas morao ovaj cetvrti put da sutira, no dobro, stigose ih.

Comment

• Kakav pas Manu-a sa iskorakom u stranu za Timmy-a, jos iz trka... Au, vec su poceli.
                        sigpic

Comment

• Au, kakvo zakucavanje Durenta.

Comment

• prsti na sve strane

Comment

• Evo ga Captain Jack. Ne ide Green-a, udje on. Parker se muci, evo Neal-a.
                              sigpic

Comment

• safo debilana

Comment

Working...
                                X