Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa to je jedini nacin, i ti i ja smo videli da nikako nisu mogli da ih zaustave
    Jbg, ja ih razumem, bas njih briga sto ce da im zvizde, i sto nama nije lepo, oni jednostavno moraju da pokusaju sve da pokusaju preokrenu... i ovo je nista, sta sam sve ja video u PLAY OFF-u...neki odma pocnu da se laktaju, i da udaraju iz sve snage, i jos 10 puta gore stvari...

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
      Pa to je jedini nacin, i ti i ja smo videli da nikako nisu mogli da ih zaustave
      Jbg, ja ih razumem, bas njih briga sto ce da im zvizde, i sto nama nije lepo, oni jednostavno moraju da pokusaju sve da pokusaju preokrenu... i ovo je nista, sta sam sve ja video u PLAY OFF-u...neki odma pocnu da se laktaju, i da udaraju iz sve snage, i jos 10 puta gore stvari...
      Sve to stoji, i na stranu sto ubija utakmicu, ali objasni mi taj rezon da na 15 razlike i 15 minuta do kraja prvog centra uvaljujes u problem sa faulovima? Pa ne sutira Thiago slobodna nogom jbg.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al to isto su oni (SAS) radili Blake-u i De Andre-u, protiv LAC... ne znam dal si ti to gledao, ili nisi... tako da ono... ne znam sta tu nije jasno...

Comment

• Opao je intenzitet, unistili su im ritam onim faulovima.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• unistili su ritam foruma, a kamoli ritam igre
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ovaj ibaka je veceras izljubio ovu loptu, vise nego svoju kevu za ceo zivot...

Comment

• Harden je mladja verzija Manu-a, tu nema nikakve dvojbe.
                sigpic

Comment

• "there's no walking in the NBA"
                  It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Harden... old man game...

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                      "there's no walking in the NBA"
                      Lebron knows best
                      sigpic

Comment

• Sad bi sve porazbijooooooooooo

cigani jedni, pustite im jebenu pobjedu kad vec toliko hoce pa im onda kod kuce p***u razvalite!!!
                        San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Kako je dobar Harden.. 10 razlike, nisu daleko, samo nek dobije SAS nekako. Posle ovog sto su uradili volio bi da budu pocisceni u Oklahomu.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by cornix View Post
                            Sad bi sve porazbijooooooooooo

cigani jedni, pustite im jebenu pobjedu kad vec toliko hoce pa im onda kod kuce p***u razvalite!!!
                            Sto bi rekao brat ledeni, tejk it izi bro
                            sigpic

Comment

• Originally posted by cornix View Post
                              Sad bi sve porazbijooooooooooo

Polako brate, sta ti je... imaju i prednost i iskustvo...
                              Sta se nerviras... nije sedma utakmica, nego druga... jebes ti sve ovo ako sve po kuci porazbijas, zbog utakmice...

Comment

• Aktivniji su u odbrani, Ibaka odlicno iskace na pick and roll-u, da vidimo sad Spurs-e.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X