• ТИМИИИИИИИИИИИ!!!
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kako Timmy zakuca u facu Ibaka-e, auu..

@apacrow

Pa da, ali Spurs-i sutiraju 60% iz igre, a OKC kriminalno, pa ti pogledaj.

Ali evo, sada su na plus 11..
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• THE FUNDAMENTAL!
          sigpic

Comment

• Posterizuj stoku!

Comment

• poster!
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                pa nije to Juta da je guzis sa 50 razlike.

finale zapada je to.
                Ja da guzim jutu? O.o...?
                Kakve ja veze imam sa njima... ja navijam za NY... oni su odavno odsvirali svoje...

Comment

• Zasto mislim da Miami nema previse sanse protiv Spurs-a? Zato sto su slicno koncipirana ekipa, imas 3 superstar-a koji su i jedini plejmejkeri, a ostatak ekipe nestabilni role player-i bez pravog, legitimnog prisustva u reketu.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Au, ala ga je zelepio, od dankana se ne moze pobeci...

Comment

• Gdje je krenuo W'duck u ovaj zadnji napad da mi je znati...
                      sigpic

Comment

• Ovo je bez pogovora najbolje poluvreme kosarke ove godine. Na stranu rezultat, na stranu razlika, ovo sto smo videli na terenu je kosarkaska poezija!!!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Је л' сте извалили колико се погубе ови из ОСТ кад крене САС са неком акцијом са 15+ добацивања.
                          Не знају људи шта их је снашло, где бију...
                          На крају осећам да се сморе онако најгоре, фазон хајде шутирајте већ једном, дајте одмах кош, шта нас смарате пун напад.
                          Arise, Serbia!
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Ovo je bez pogovora najbolje poluvreme kosarke ove godine. Na stranu rezultat, na stranu razlika, ovo sto smo videli na terenu je kosarkaska poezija!!!
                            U pravu si, dok nisu igrale rezerve OKC u ona prva nekoliko minuta druge cetvrtine, ono je bilo mucno gledati...

Comment

• broj kombinacija u resavanju napada kod sparsa je gotovo pa beskonacan.

prevenstveno zbog tolikog kretanje lopte, kao i kretanja igraca bez iste.
                              It is not the violence that sets a man apart.
                              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Боксови на полувремену:
                                Spoiler
                                Arise, Serbia!
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...