X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jbt Pop je Blaira skroz izbacio iz rotacije. Zao mi debelog

Ali Splitter je maestralan.

Comment

• Шта се дешава са Вестбруком? Нисам гледао од почетка меч, да се није повредио? Чудно ми је да је онако рано изашао у првој четвртини. А и сад га нема...
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Jbt Pop je Blaira skroz izbacio iz rotacije. Zao mi debelog

Ali Splitter je maestralan.
        Diaw je zauzeo njegovo mesto i minute, a ne Splitter. Al' Boris je toliki upgrade da se mislim niko ne bi dvoumio ni sekunda kome da da prednost.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cini ti se Urose, igrao je deset minuta u prvoj. Vratice se verovatno sada.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• ubedjen sam da je Pop izmedju dve serije pravio specijale upravo za Splitera,
            jer niko nije ocekivao da ce ga ovoliko koristiti.
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Истриповао сам се нешто да није играо 5-6 мин пред крај прве.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Pogledajte kakve pasove dodaju Diaw, Splitter i Duncan. Pa, to je toliki luksuz i toliko je bitno za ovaj sistem igre Spurs-a da vi niste ni svesni. BRUTALNO SU JAKI I UIGRANI, BRUTALNO!!!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• kako Pop cedi Hardena i u obrani i u napadu.
                  tacno ga trosi da ovaj izgori desetak minuta pre kraja tekme.

Comment

• Vidi ga brate, cutting and assisst, bolestan je. (na Splitera mislim)
                    Au Cpt'n Jack im spusta samopouzdanje s ovom trojkom do najmanje moguce granice.
                    Prejaki su.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Diaw je zauzeo njegovo mesto i minute, a ne Splitter. Al' Boris je toliki upgrade da se mislim niko ne bi dvoumio ni sekunda kome da da prednost.
                      Ma to se podrazumeva. Ja sam ocekivao da Diaw upadne u prvu postavu a da mu debeli bude backup. A debelog je i Splitter presisao.

P.S. Jel postojao dublji tim u istoriji?

Comment

• forum preimenovati u san antonio forum

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                          forum preimenovati u san antonio forum
                          Jbg, svi koji smo ovde u 4 sata ujutru smo pre svega fanovi ove igre, a ne samo pojedinacnih ekipa. Ovo je maltene, pa kosarkasko savrsenstvo, kako da im se ne divimo?
                          sigpic

Comment

• Bolje San Antonio bandwagon

Comment

• brate, koja je vestbruk pizda klinacka

Comment

• Blokada je mogla proci, ali ga nije trebao nagaziti jbt..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X