This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by JimJarmush View Post
    Ok u napadu,ubacio je neshto,ali nisam primetio da je izuzev mozda jednom nesto ucinio,a i tad je igrao nogom(u odbrani)?A Pirs je imao uzasno sutersko vece,uz jedno bar 3 faula koja nisu dosudjena nad njim.
    Da, zanimljivo. Svi smo videli isto sem tebe. Jesi ti siguran da smo mi gledali istu tekmu? Proveri ti opet šta si gledao pa se javi.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
      Da, zanimljivo. Svi smo videli isto sem tebe. Jesi ti siguran da smo mi gledali istu tekmu? Proveri ti opet šta si gledao pa se javi.
      Ako svi skoce s mosta,bi li i ti?

Comment

• Spursi deru u pm.

Comment

• u jeee, kakva akcija parkera
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Boris Diaw - covek koji je bio jedan od najboljih atleta na poziciji krila, sada igra teskog centra. Sta ti je versatilnost i znanje...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ibaka vice na Durenta. He aint no alpha dog.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Boris Diaw - covek koji je bio jedan od najboljih atleta na poziciji krila, sada igra teskog centra. Sta ti je versatilnost i znanje...
                a skoro juce bio je debeo i nepokretan

Comment

• Kako je Diaw prepoznao u kontri da treba da napravi blok Green-u, au kakav igrac Bozeeeeee
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tony on fire
                    sigpic

Comment

• Kad pocne da pogadja spolja, mogu samo da mu se sagnu.
                      sigpic

Comment

• Tony se sprda.

Jaki su ko crna zemlja!

Comment

• mora to ici na dvocifreno

Comment

• Kako je jak Harden kad krene u tranziciju brale.
                            sigpic

Comment

• kako lepo ostave ibaku na poludistanci,
                              a ovaj se peca kao lud

Comment

• Manu, nemoj flopovati vise, moli te brat. Samo dovodis do toga da te ljudi manje cene iako si doktor ove igre.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X