X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Miko View Post
    Anthony kakva trojka
    Ajde iskuliraj malo 'leba ti, sto kaze Emil uspeo si da ispamujes klasicnu chat temu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Rondo

Odusevljava me covek...resio da objasni neke stvari Ainge-u

Comment

• Walker i Douglas = glup i gluplji

EDIT: Kakva reakcija Daniels-a i KG-a!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Boston igra ocajnu odbranu od tranzicije, zato i jesu primili 61 poen.
          sigpic

Comment

• Chandler ima 3 banane, isto koliko i ceo tim Celtics-a. Odlican za sada, nije pucao na kos, ali ima jedan ofanzivni skok i 2 asistencije.

Comment

• Pucao je dva bacanja na pocetku ;)
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Tacno se vidi da fali Pierce, lepo je sto je Rondo agresivan, samo sto cesto preteruje, a realno i mora jer je maltene jedini igrac Boston-a koji moze da napadne kos driblingom.
                sigpic

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Pucao je dva bacanja na pocetku ;)
                  Mislio sam na sut iz igre.

Shumpert je dobar ima m*da.

Comment

• Dobra prednost, 10 poena. Ali strašno je kako je lako Rondo prolazio i davao poene...
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                      Dobra prednost, 10 poena. Ali strašno je kako je lako Rondo prolazio i davao poene...
                      Verovatno su se bekovi i D'Antoni oslonili na to da ce Chandler i Amare resiti sve probleme kad je u pitanju dribble penetration jer njihova prva linija odbrane kao da ne postoji. Rondo ulazi u reket sa 30% od maksimalne brzine.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                        Dobra prednost, 10 poena. Ali strašno je kako je lako Rondo prolazio i davao poene...
                        Dobra prednost?
                        Za Boston obzirom da nije odigrao nista ,ovo je fantastican razultat.
                        Malo bolja kontrola defanzivnog skoka, i to je to.
                        A sto se suta Njujorka tice, ima ona narodna:
                        Kada pacer igra dobro, samo sacekas da dodje sebi.

Comment

• Rondo je poceo malo da preteruje ali ok,za sad odlicno igra.....a Entoni i Amare su odlicno odigrali....

Comment

• Koja je razlika izmedju EL i NbaOvaj Rondo je dao vise poena,nego recimo Navaro za citavu utakmicu...

Comment

• Nisam čuo za tu narodnu

A Boston trojke 0/1, Amar'e 2/2
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Rondo 19 poena na poluvremenu. E ovo je neocekivano.
                                Ne znam, ja sam stekao utisak da se NYK i nije nesto bog zna pojacao, s obzirom na to "s kakvim" Bostonom igraju veceras. Nemaju oni sta da traze protiv jacih timova. Sto rece MVP, nisu oni PO tim.

Comment

Working...
                                X