This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "Ne, ja sam kriv"

Nije mi jasno zasto LeBron ne brani Westa,a Shane onog idiota.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      "Ne, ja sam kriv"

Nije mi jasno zasto LeBron ne brani Westa,a Shane onog idiota.
      Ja izgleda vama za neke stvari moram da crtam.

Pa, zasto da ga mrcvari, ionako ce morati sam da iznese napad, da igra preko 45 minuta i jos treba da cuva West-a celu utakmicu. Veruj mi da ce ga prekomandovati pred kraj meca ako bude potrebe.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 35% Danny Granger's FG% per 36 mins. when LeBron is on court vs. 67% when LeBron is on bench.
        sa NBA.com

Comment

• Pa moze da izdrzi jednu tekmu

Shane moze da cuva samo Grangera,ovaj moze obojicu.

Comment

• sta se lozite bre, ionako svi zajedno posle tekme idu na okopavanje kukuruza iza hale.
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Sta je sa ovim cut-ovima pod sam kos, sta radi Miami?
              Izgleda da nakon bloka bez lopte previse pomazu na igracu koji istrcava, a ostavljaju blokera samog. To su pocetnicke greske.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Lobanja je gospodin covek

Comment

• Hansborou pola stopala na liniji.

Comment

• Zbog ovakvih gluposti se gube utakmice.

Comment

• iz kog crta'a je ovaj Mike Miller izasao?? statistika mu je losija od Koste Perovica u najgorim danima!

Comment

• Ovako im ni Larry ne bi sudio. Kakav faul.

Comment

• Originally posted by LBJ6 View Post
                          iz kog crta'a je ovaj Mike Miller izasao?? statistika mu je losija od Koste Perovica u najgorim danima!
                          Mnogo on bitnih stvari radi koje se ne vide ne nba.com. Ali slazem se da mora bolje da sutira.

MM

Comment

• S obzirom da se igra 8 na 5 ovo je zlato. Mozda se umore ova trojica bonusa pa ih i stignemo do kraja.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                              Mnogo on bitnih stvari radi koje se ne vide ne nba.com. Ali slazem se da mora bolje da sutira.

MM
                              boze, dade trojku
                              ma katastrofa igra ove sezone i u odbrani. :/

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                S obzirom da se igra 8 na 5 ovo je zlato. Mozda se umore ova trojica bonusa pa ih i stignemo do kraja.
                                40 18 9

Comment

Working...
                                X