X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• KOja je ovo kradja...

Comment

• zasto?
      I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

• Originally posted by LeBron fan View Post
        zasto?
        Zbog kraja poluvremena. To je sve preokrenulo.

Comment

• Dobro vece zelim postovaocima ove igre kakav mec ocekujete?
          Originally posted by Brajkula
          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
            Dobro vece zelim postovaocima ove igre kakav mec ocekujete?
            Ako su Vejd i Lebron zaista jedan od najboljih tandema u poslednej vrijeme, ako en i najbolji, trebalo bi da veceras razbiju Indijanu.

Comment

• indijana u 6
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ne znam zasto, ali imam neki osecaj da Wade nece ponoviti partiju iz prosle utakmice. A, nesto se nadam i da je Vogel skontao da ih ne moze toliko pustati da igraju 1 na 1.

Emile, jesi bolje?
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                  indijana u 6

Najbolji tandem danasnjice (Haslem-Joel) dobija tekmu.

P.S. Koliko mi je do jaja sto Mac navija za Indy,a dusa ga boli

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    P.S. Koliko mi je do jaja sto Mac navija za Indy,a dusa ga boli
                    Mac je evropski covek, sirokih shvatanja
                    Originally posted by Brajkula
                    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Navijam je prejaka rec, samo kao i mnogi ne bih voleo da Miami osvoji, pa protiv koga god da igraju. Sto se tice Pacers-a, tacno mi se jebe i da ih otresu sa 40 razlike veceras, oni su samo potrosni materijal.

Verovatno odlucujuca utakmica serije, ako Indiana ovo izgubi otprilike nema teorije da dobiju sestu i sedmu.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Emile, jesi bolje?
                        Ovo nesto zbog mog komentara za najbolji tandem?
                        Zezam se, oporavio sam se. Mogu sad cak i da trcim bez problema, rana mi je zarasla. Uglavnom, kako je moglo da bude, super je

Comment

• Ma tovari Mekinju

Mozemo malo i da se zezamo,s' obzirom da nas ima malo

Emile,lepe vesti

Krecite vise 'bem vas!

Comment

• Ajde ili blowout do poluvremena ili prednost za Indy, prvo da mogu da odem da se naspavam ko covek, drugo da znam zasto sam ostao i zasto sebi uskracujem san.
                            sigpic

Comment

• Konacno Battier da dobro otvori
                              Mac, zaboravih gore da se zahvalim na pitanju

Comment

• Chalmers je retardiran za osmoricu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X