Clear All

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
    Je li ?
    Obojica smo pijani

Pohvali ga siso (nije upuceno 3sur)

Comment

Je li ?
      Kod njega tek sad pocinje PO, a ne prenos na SK-u.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gotovo ovo , previse gadjaju umesto prolaza i smesan promasaj Grangera u proslom napadu
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Wade i James kada igraju u fulu jači su i od 5 vrljvih indijanaca! Mogu da im ga pljugaju!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Kod njega tek sad pocinje PO, a ne prenos na SK-u.
            Hahahahahahaha...duva mi promaja ko Norrisu u pm

I Haslem konacno krenuo da pogadja...Izgleda da je ona tuca u svlacionici pomogla.

EDIT: Miko sta gadjaju?

Comment

• Onaj osecaj kad ih dobijas 10 razlike a i dalje imas zelju da svakog od njih zakucas pesnicom i polomis mu sve zube.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                Hahahahahahaha...duva mi promaja ko Norrisu u pm

I Haslem konacno krenuo da pogadja...Izgleda da je ona tuca u svlacionici pomogla.

EDIT: Miko sta gadjaju?
                kos
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                  Gotovo ovo , previse gadjaju umesto prolaza i smesan promasaj Grangera u proslom napadu
                  Sta je prolaz?
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Prolaz je ulaz, prodor ?

Comment

• Penetracija?

Joela volim ko brata rodjenog!

Comment

• Miko unosi revoluciju u kosarkaske termine.

@Lj vodi ga onda ti u gej klubove da se Wade odmori treba jos dve da ih dobijemo.

Comment

Prolaz je ulaz, prodor ?
                          Aha, ocigledno nisam upoznat sa terminologijom.
                          sigpic

Comment

Penetracija?

Joela volim ko brata rodjenog!
                            Ljubašin je naša peta udarna pesnica!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                            sigpic
                            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                            - 4xMVP -

Comment

Penetracija?
                              Boga mi su se Wade i LeBron u second half-u izpenetrirali u Indijanu.

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                                Ljubašin je naša peta udarna pesnica!
                                Samo kada ne igraju protiv Wizardsa...koje ionako ne mogu da pobede

Comment

Working...
                                X