Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pametno zboris moj apacrow, jedno je kad igras sa underdog i sam protiv svih mentalitetom, a nesto sasvim drugo kad drugi ocekuju od vas da uradite tako nesto.

Mada, opet, setis se proslogodisnje serije Dallas - LAL gde su svi mislili i na 0:3 da ce LA da okrene.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• da, ali indijana nema dirka
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
        da, ali indijana nema dirka
        Ima Granger-a

Salim se, mogao bi to da bude faktor, ali ne mora da znaci. Imaju dzukelu na klupi, imaju dosta dzukela na terenu, namazani su mnogo, ne verujem da ce ih to previse potresti.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• dubina, brate, dubina... broje citavih 10, pa ti vidi

Comment

• Овај Чалмерсов фаул на Хилу, и три слободњака су мооооожда одлучила овај меч.

П.С. Хиберт 16п,18ск и 5 блокада. Сабио!
            Arise, Serbia!
            You fell asleep long ago,
            And have lain in the dark.
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Spoelstra sada sigurno ima nesto mnogo pametno da kaze pa zove timeout. Not...
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Upravo to, tesko ti mozes nesto sa plitkom ekipom nesto u PO-u. Zasto? Zato sto posle utakmice-dve protivnik se prilagodi, iskautira te tako dobro da znas kojom rukom drka igrac kojeg cuvas. E, tu uskacu onda role player-i i to je onaj X factor koji je toliko bitan u kosarci.
                sigpic

Comment

• I zbog toga navedenog ce San Antonio najverovatnije biti sampion.

Comment

• uvek sam vise da u ekipi imam 8-10 pojednako dobih kosarkasa, nego da imam 2-3 zvezde

Comment

• Rio se izgleda naduvao, ubedljivo najbolji. Rupa je u odbrani, al' jbg, 25 poena.

Kada neko od glavnih podbaci i nema sanse za pobedu, tada jedino i igraju Rio i kompanija.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                        uvek sam vise da u ekipi imam 8-10 pojednako dobih kosarkasa, nego da imam 2-3 zvezde
                        Normalno, daleko je lepse kad imas kvalitet sirom rostera i jednog vodju, nego da sve baziras na trojici igraca. Mozemo sad o ovome da razglabamo nasiroko, ali bolje sutra kad bude vremena i kad cujemo na konferenciji sta je bilo.
                        sigpic

Comment

• nece biti konferencije, wade ce da nabode spolstru srafcigerom u tunelu

Comment

• Beat the Heat, Beat the Heat...

Comment

• Ljudi moji, ovde necega ima... Ovde necega ima i to izgleda duze vremena traje!
                              sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Moj mezimac moze da ga napravi od kosarke, doneli mu Morning i Shaq titulu. Neka sedi onda na klupi do minut pre kraja pa neka zavrsava, do tada je prilicno beskoristan. Mada nije umeo proslu ni ulaz da pogodi
                                mislim, šta reći na ovakvu glupost. wade je rastavio dalas na proste činioce u tom finalu. shaq je tu bio sidekick ako i to, dok je morning bio marginalan. lebron nikada neće osvojiti titulu jer mu je prevelik ego pa ne zna kad trba da se podredi ekipi, i drugo još važnije nije sposoban da završava velike utakmice i to se NIKAD neće promeniti. drugim rečima ili jesi, ili nisi..

Comment

Working...
                                X