X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    J.R. Smitha...
    J.R. Smith ne moze da igra ni u jednom timu koji ima ozbiljnog Executive-a
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
      Sensational
      sigpic

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
        J.R. Smith ne moze da igra ni u jednom timu koji ima ozbiljnog Executive-a
        Sarkazam Mikula, sarkazam.

Comment

• Kako vi umete mnogo da serete. Igra lose veceras, i sad je raspad od igraca? On da je proklet, kako ti seres MVP, ne bi zvao tvog mezimca u Miami. Igra lose, svakome se desava.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• skok u napadu, skok u napadu, skok u napadu

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              Ko kukao? Ja sam bas navijao da bude namerna da se zapali atmosfera, malo si se zajebo...
              Ma sprdam se bre, sta ti je...

Roy i Daveah nastavljaju da dominiraju!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kao da su mu platili da izgubi, siso bre jedna, siso!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                  Kako vi umete mnogo da serete. Igra lose veceras, i sad je raspad od igraca? On da je proklet, kako ti seres MVP, ne bi zvao tvog mezimca u Miami. Igra lose, svakome se desava.
                  Tvoj ljubimac je jedna obicna slepcina, koja od svoje sujete ne vidi prst pred okom. Sisa jedna koja ce da izgubi veceras utakmicu, koja cele sezone kao poslednja sisa igra, vidi sta radi majmun, vodi ga kuci, kakav idiot, kompletan idiot.

Comment

• valjda ce sledece sezone majami dovesti skalabrinija

win-win situation

Comment

• Battier i Mike Miller su promasene investicije totalno. Jebes ti vrsnog defanzivca kad na istoj poziciji imas jos i boljeg odbrambenog igraca, a u napadu je crna rupa koja nista ne moze pogodi.

Danny Granger!
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa igra lose, i sta sada da radi? Ajde reci? Neka izgube.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Haslem, in a short talk with Wade, said "we need you." What I could pick up from Wade's response was "I'm alright."

Ali, koja dominacija u reketuuuuuuuuuuuuuu
                          sigpic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                            Pa igra lose, i sta sada da radi? Ajde reci? Neka izgube.
                            Nista da ne radi nego da se prestane prica o nekom jebenom Big 3 kada je LeBron za klasu jaci igrac od njega, vidi ga ni da skoci, beskoristan je beskoristan.

Comment

• Treba da ih bude sramota...ne mogu da gledam vise ovo.

I batalite sa prepucavanjem o vasim mezimcima ( ) !

Comment

• dominatrix

Comment

Working...
                                X