Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neće kuja u koš pa neće. Biće bolje u drugom. Valjda će i Wade proraditi. Ne može ovako celu tekmu.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Ma ovi ne mogu pogodit ni bazen jbt ... da sam ovaj James, sve bi ih posamaro ...
      San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Preplasene klopusine. Ja ne mogu da verujem kako se ucvikaju. Pa igraj u pizdu materinu nisi gradjanin drugog reda.
        Sad na poluvremenu Lisa Ann i cigara,pa da se dovedes u red

Comment

• Al' za mene svakako utisak utakmice kako se West i Hibbert dodaju u reketu, kao kad se sprdas sa nekim detetom, ne das mu loptu, pa je dignes preko glave, e isto tako su izgledali u par navrata.

Imamo jos jednu odlicnu utakmicu, kad bi Granger nasao muda u svlacionici, mozda bi Indiana ovo i mogla da dobije. Collison je ovde non factor, nema on sut spolja da naudi Heat-u, a tesko ce na prodor kad su tamo West/Hibbert.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Sad na poluvremenu Lisa Ann i cigara,pa da se dovedes u red
            Kod mene u sobi ko se usudi da unese cigaru ostane bez dva prsta, sad zavisi koja dva neko drzi palac/kaziprst neko kaziprst/srednji Ma kakva Lisa Ann sad espn scoreboard i divim se LeBronovoj statistici i zamisljam da je sve ok jer je pored njega treci igrac lige.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              Kod mene u sobi ko se usudi da unese cigaru ostane bez dva prsta, sad zavisi koja dva neko drzi palac/kaziprst neko kaziprst/srednji Ma kakva Lisa Ann sad espn scoreboard i divim se LeBronovoj statistici i zamisljam da je sve ok jer je pored njega treci igrac lige.
              Ja istripovao da si ti pusac

Ako se Wade ne ukljuci u igru,dobija ovo Indiana bez vecih problema...prema tome go Wade go!

Comment

• Да ли постоји податак колико је флоутера убо Мајами на полувремену?
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                  Да ли постоји податак колико је флоутера убо Мајами на полувремену?
                  To otprilike neces naci ni na sajtovima sa naprednom statistikom, mozda jedino ako neko pise na papir.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                    Да ли постоји податак колико је флоутера убо Мајами на полувремену?
                    Ne verujem...ali mislim da je 5,6. LeBron 3 i Rio 2 ili 3

Comment

• CALMARA !
                      Cuj prvi maj

Comment

• Trojka preko ruke. Bravo majstore.

Comment

• Пробао сам сад "ручно" да ископам. Тј. да пребројим колко су од прилике давали са тих позиција. Па сам онда бројао у плеј-бај-плеј све флотере, али курац. Нема леба од тога. Углавном своди се на тих 5-6-7 комада.
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Koga drka bre ovaj

Comment

• PAUL GEORGE! Budi se mali!
                              sigpic

Comment

• Nemoj silom da ulazis u utakmicu. Dao si jednu ok, ne moras odmah i sledeci napad. Ko vo.
                                Cuj prvi maj

Comment

Working...
                                X