This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Wow, kako sad otici na spavanje posle ovoga?
    ja moram na spavanje,jer pocinjem da radim
    narode Q'NOC i obavezno operite noge pred spavanje

Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
      ja moram na spavanje,jer pocinjem da radim
      jos jednom, hvala firmi sto mi je dala flexible work hours!
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Wow, kako sad otici na spavanje posle ovoga?
        Zasto bi isao na spavanje? Jedino ako bas sutra imas ispit. A i to nije problem,postoji 6 rokova

Laku noc ledeni

Comment

• Jos jednom koliko Shaq nema pojma, Chuck je u pravu, SA usmerava CP3-a kod pick and roll-a jer ne zele da ih on unakazi, a ne zato sto se plase Blake-a. Lepo je Pop izjavio da su 3 stvari kojih se najvise plasi: 1. Chris Paul 2. Chris Paul i 3. Chris Paul
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Koliko se Chris Webber bolje uklapa u ovu ekipu sa TNT-a, steta sto on nije umesto Shaq-a.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Upravo ste videli da apsolutno nije tacno da se odbrane ne igraju kako treba. I, naravno, da je Pop Bogotac.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                Koliko se Chris Webber bolje uklapa u ovu ekipu sa TNT-a, steta sto on nije umesto Shaq-a.
                C-Webb vise voli da ladi jaja na putu nego da sedi u studiju, to je i sam izjavio.

Comment

• Pozdravljam i ja sve prisutne, upravo sam trazi da li na SK imaju skoriji prenosi utakmica Spursa i naletim na ovaj forum i iznenadim se da ima ovoliko aktivnih ljudi u ovo doba ... novi sam, pa et' budite blagi ako sta pogrijesim.

OnTop: Strasna kosarka se igra, samo jos da se Parker malo trzne i Klippovi nemaju sanse ...

PS Navijam za Spurse!
                  San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Welcome aboard
                    sigpic

Comment

• THE SHIRT OFF!!!

Comment

• Dobrodosao cornix

Osecaj se kao kod svoje kuce

Comment

• Dobrodosao cornix.

Uzivaj na forumu..
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Butler odlicno otvorio drugo poluvreme za Clippers-e, ali ne smeju nikako da dozvoljavaju ove trojke iz kornera.
                            sigpic

Comment

• idemo zeleni, za PUPS i Srbiju

Comment

• Ajmo, palite eventos

Brat Dick Stockton aka David Rose komentarise
                                sigpic

Comment

Working...
                                X