Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa sta? Bolji je trojkas od obojica...Idemo dalje,moraju ova go*na da se pobede sto pre.

Comment

• svaka cast indijani.

nema povlacenja nema predaje.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• U principu mi se jebe, ali DOKLE VISE TOLIKO PLJUVANJE PO COVEKU?

Nacrtao je akciju u kojoj je odlican suter za 3 ostao sam. Sta jos treba, da on udje da pogodi trojku za izjednacenje? Ne razumem?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by delgado View Post
          Kako je Indijanu usralo sa povredama rivala,prvo Dvajt, pa onda Bos, jebote Indijana-Fila finale istoka, lagana titula za OKC/Sparse
          Da te nema trebalo bi te izmisliti. Da trolujes, bio bi moj idol, svega mi.
          Cuj prvi maj

Comment

• Genijalno

Comment

• Bice ovo dosta interesantno, steta za poraz, al' jbg..desava se. Draze bi mi bilo da su LeBron ili Wade uzeli sut, ali sada vise nije ni bitno.

E sada da Spurs-i pobede Flop City.

Mac, smiri dozivljaj batice, trebao je jedan od dva najbolja igraca da uzme sut, a ne Rio, koji je danas imao prvi pogodjen sut iz igre u celoj seriji.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• ocekujemo li slicnu tekmu i u SAS

Comment

• Apsolutno se slazem sa Mac-om. Ne mozes da trazis vise od otvorenog suta u ovakvoj situaciji.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    U principu mi se jebe, ali DOKLE VISE TOLIKO PLJUVANJE PO COVEKU?

Nacrtao je akciju u kojoj je odlican suter za 3 ostao sam. Sta jos treba, da on udje da pogodi trojku za izjednacenje? Ne razumem?
                    odlicna, ali odlicna akcija.

Comment

• Hoce biti na eventosu SAS-LAC?

Comment

• vec krenulo

Comment

• Izvalio sam

Comment

• Kakva kombinacija - Blake i ludi komentator Raptors-a. Yeah, bice veselo...
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ajme koje reketaranje spursa

Comment

• kako volim da gledam Parkera i Dankana

Comment

Working...
                                X