This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by prskaj View Post
    Dal je on to stvarno dodao loptu Asiku?! mozda je i bolje ovako, da se ne muce dalje Bullsi dosta im se sranja desilo,sad na odmor pa ce uz nadam se oporavljenog Rose-a opet biti konkurentni.

Boston ima lagan posao u sledecem kolu...lakse nije moglo
    Dje si pozurio?
    sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
      Dje si pozurio?
      A malo
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Ljubo, evo ti ono sto sam pricao o JJ-u.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ljubo, evo ti ono sto sam pricao o JJ-u.
          Stvarno sipa

Al' cinjenica je da je peezda klasicna

Comment

• Koji sam ja mazohista i baksuz istovremeno. Tri puta sam u ovoj seriji rekao da neću da gledam, sva tri puta sam sam ipak uključio i sva tri puta Bulls-i izgubili.

Sve vreme pratim boxscore, vidim vraćaju se u trećoj, uključujem se na Ašikovim bacanjima i onda ono...

Phila osvojila prsten izgleda...

Comment

• Razumem ja sve to, ali opet mi je nekako bez veze, ali ajde.

Boston je jedna od najboljih ekipa sto se tice branjenja suta za 3 (ako ne i najbolja) i onda puknem kad neki protivnik pocne da sipa trojke preko ruke

Rondoooo
              sigpic

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                Koji sam ja mazohista i baksuz istovremeno. Tri puta sam u ovoj seriji rekao da neću da gledam, sva tri puta sam sam ipak uključio i sva tri puta Bulls-i izgubili.

Sve vreme pratim boxscore, vidim vraćaju se u trećoj, uključujem se na Ašikovim bacanjima i onda ono...

Phila osvojila prsten izgleda...

Mi smo negde na 7-8 minuta do kraja, jebem ti srecu.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• JJ ima 109 kg.. WTF!?
                  sigpic

Comment

• Sta radi KG veceras
                    sigpic

Comment

• Kolko treba ovome Dulingu da se oteli...
                      sigpic

Comment

• Ovo je verovatno kraj. Imace Atlanta mozda jos jedan push, ali mislim da ce ga Boston odbiti i privesti ovo rutinski kraju.
                        sigpic

Comment

• Sta rade T-Mac i JJ da mi je znati... Opet gledamo ISOHawks-e i to kad je najbitnije.
                          sigpic

Comment

• Ici ce ovo u neizvjesnu zavrsnicu.
                            sigpic

Comment

• Sta radi Pierce sa ovim izgubljenim loptama, to mi nije jasno.
                              sigpic

Comment

• Raspala Atlanta ne ume da iskoristi losu igru Bostona u poslednjih par minuta

EDIT: Poceo Al da divlja
                                Last edited by Ljuba90; 11-05-12, 03:21.

Comment

Working...
                                X