• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Asik and destroy. Stao mi net u momentu, hteo sam da pucam
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
      Ovaj Hawes je vise uradio u poslednja 4 meca nego u celoj karijeri, ako izbacimo Philu u ovoj formi, stvarno cu misliti da smo imali sanse za titulu.
      Ne treba razbijati glavu...vec malo iskulirati i od sledece sezone u nove pobede

Sta ja sad treba da razmisljam dal' su Wizardsi mogli do po-a?

Kiklop

Comment

• Ajde da se odigra ova odbrana za kraj i da se ceka H2 na Atlantu.
        sigpic

Comment

• Zasto bre CJ najgorem suteru slobodnih, ZASTO!?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Glup potez Watsona...nemoj bre loptu Asiku ni u ludilu.

Comment

• Promasuje Igi jedno.
              sigpic

Comment

• Da li je ova sezona mogla biti bolnija?
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jbg.

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                    Promasuje Igi jedno.
                    Ja sam bio ubedjen da ce oba

Comment

• Zasto nijedan tim za koji navijam nikada nema srece, jebo i sport i sve.

Comment

• Ovi slave kao da su titulu osvojili. Mene bi bilo sramota da slavim tako, znajuci da protivniku nisu igrala 2 najbolja igraca
                        sigpic

Comment

• Ko zna sta ce ostati od ove ekipe, igracemo bez Lu-a i Derrick-a NAJMANJE prva 2 meseca naredne sezone... Sve u svemu, ogromna sansa da se uzme titula, a zavrsili smo tako sto je najbolji igrac pokidao ligamente kolena i ispadanjem u prvoj rundi od klosara iz Philadelphia-e.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                            Ovi slave kao da su titulu osvojili. Mene bi bilo sramota da slavim tako, znajuci da protivniku nisu igrala 2 najbolja igraca
                            Prosli su seriju prvi put posle 100 godina i to kod kuce u ovakvoj utakmici, nema sta da ih bude sramota.

Comment

• Dal je on to stvarno dodao loptu Asiku?! mozda je i bolje ovako, da se ne muce dalje Bullsi dosta im se sranja desilo,sad na odmor pa ce uz nadam se oporavljenog Rose-a opet biti konkurentni.

Boston ima lagan posao u sledecem kolu...lakse nije moglo
                              It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                                Ovi slave kao da su titulu osvojili. Mene bi bilo sramota da slavim tako, znajuci da protivniku nisu igrala 2 najbolja igraca
                                Daj colke...imaju ljudi svo pravo da slave...za njih je ovo ogroman uspeh bez obzira na sve.

Ajde bre Hawksi,hocu da gledam sedmu tekmu A tada mogu i zeleni da dobiju

Comment

Working...
                                X