Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Moram da priznam da Smoove i vise nego dobro sutira veceras. Mnogo bitan kos JJ-a i mnogo je bitno da sad Atlanta ne primi kos.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gotovo, ipak sam ukljucio...

Ako jos neko hoce

http://www.firstrowsports.eu/watch/1...ago-bulls.html
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nema ideju Chicago u napadu, a Asik drvo im ne pomaze puno... sve je na Ripu
        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Booz je odlicna čirlidersica. A, stonehand Omer pomaze u napadu jako.
          sigpic

Comment

• Vazno je da Fila ima rjesenja u napadu, ocajni su. Najgora ekipa u plej ofu 100%.
            sigpic

Comment

• Koliko se ovde ruzna kosarka igra sunce ti, znate da obozavam cvrste odbrane, ali isto tako volim i da vidim odlicne napadacke odgovore na tu odbranu, to je car kosarke, a ne cigletine na sve strane.
              sigpic

Comment

• Vecinu utakmica u ovom plejofu dobija manje los tim. Ne lici ovo ni na sta, najmanje na mec najboljih ekipa na svetu, dosadno i impotentno kao evropska kosarka, hebo ih lock out, bahatost i pohlepa.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Koja dominacija pod kosem Bulsa.
                  sigpic

Comment

• Ne smem ni da zamisljam sta bi Derrick radio zajedno sa Rip-om, jos ne smem da skinem onu prvu utakmicu, verovatno i necu dok se ne zavrsi PO.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Ne smem ni da zamisljam sta bi Derrick radio zajedno sa Rip-om, jos ne smem da skinem onu prvu utakmicu, verovatno i necu dok se ne zavrsi PO.
                      Bolje nemoj, nista nisi propstio sto se tice kvaliteta, samo ces se nervirati na kraju.

Comment

• Zasto bi to ikad gledao? Jedino ako ces da prekines na 2 minuta pred mec

Voleo bih da Fila prodje,jer bi to znacilo mladim igracima...Po je Po, kakav god je kvalitet u pitanju.

A i mislim da bi za Bullse najbolje bilo da idu na odmor,zasluzili su.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Zasto bi to ikad gledao? Jedino ako ces da prekines na 2 minuta pred mec

Voleo bih da Fila prodje,jer bi to znacilo mladim igracima...Po je Po, kakav god je kvalitet u pitanju.

A i mislim da bi za Bullse najbolje bilo da idu na odmor,zasluzili su.
                          Hocu da vidim kako bi to izgledalo dalje, cisto onako da sebi kidam zivce jos malo.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Hocu da vidim kako bi to izgledalo dalje, cisto onako da sebi kidam zivce jos malo.
                            Svi smo mi po malo mazohisti

Ajde Iggy pico budi lider.

Comment

• Ovaj Hawes je vise uradio u poslednja 4 meca nego u celoj karijeri, ako izbacimo Philu u ovoj formi, stvarno cu misliti da smo imali sanse za titulu.

Comment

• Kakav pas CJ-a
                                sigpic

Comment

Working...
                                X