X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Razvali bre boraniju.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• TD pas

Comment

• Tako je bre! Ovo je Miami! Kvoterbekovi i kontre!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Al' da Bosh ne moze protiv Novak-a 1 na 1...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odlican ofanzivni LeBrona, ali onda greska kojom je poklonio Niksima tranziciju i lagane poene. Posle toga odlicna odbrana i sjajan pas Calmersa za Vejda preko celog terena..
            JR Smit kad je u elementu, tesko ga cuvati. Svidja mi se sto King cuva Mela, mozda bi mogao i Wade na JR-a

Comment

• Fuck yeah! Udri kravicu, razbi salaticu!

sigpic
              - 4xMVP -

Comment

• Koliko on samo ubija Mela.

Comment

• Au Amare, bilo bi lepo kad bi to cesce radio umesto da ispaljujes sa poludistance preko ruke.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• auh kakvo kucanje Jamesa, ali onda ponovo tope Niksi prednost, pogodak i 2 bacanja za Mela pa odlicno kucanje Stata. Ne znam sta James izvodi sa ovim trojkama, kako ovu nogu izbaci pri sutu...

Comment

• Sekundu je kasnio Joel, i ovo je imao na ruci.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• pick ur pocket

Comment

• Ubiće ih Wade-James! Mnogo volim kada ovako kakaju po protivniku. Kakaaaaaj!

sigpic
                          - 4xMVP -

Comment

• Wada for the win.

Comment

• Bruka, bruka, bruka bre!

Ne sme vise Wade da suta, dosta je sramote...
                              sigpic

Comment

• Wade je usao u "hebite se,ne mogu da promasim" mod

Comment

Working...
                                X