This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Marvin kampuje u korneru celo vece

Mada ni ne treba nesto previse on da radi kada su tu Teague, JJ i Smoove u petorci pored njega. Horford dosta znaci zbog spacing-a, kada god rasiri njegov cuvar mora da isprati sto ostavlja otvoren reket za prodore.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tesko da se iz ovog minusa mozemo vratiti. Sedeca tekma je u Bostonu?
      sigpic

Comment

• Eh da je Horford bio zdrav od pocetka serije...Jedan od gotivnijih igraca u ligi

PP se raspada,morace KG i Ray Ray da preuzmu stvari u svoje ruke.

EDIT: Da colke

Comment

• 11 razlike je, nije 111, plus cela 4 deonica ostala. Budi malo optimsitican colke
          Originally posted by Brajkula
          Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Kako ljudi znaju sami sebi da pucaju u stopalo, to je neverovatno. Bar cemo gledati neizvesnu utakmicu.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Rondo on fire Ipak nije jos kraj
              sigpic

Comment

• Ronda

Comment

• Atlanta je ekipa sastavljena od mentalno obolelih likova. Treba da napisu knjigu kako za 2 minuta prokockati 10 razlike.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Atlanta je ekipa sastavljena od mentalno obolelih likova. Treba da napisu knjigu kako za 2 minuta prokockati 10 razlike.
                    Sta tek treba napisati o Memphisu?

I Smith i Horford nisu ni 60% spremni,a JJ se raspada...baceno 100 miliona.

Comment

• pa Memfis neku trilogiju eventualno xD

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Sta tek treba napisati o Memphisu?

I Smith i Horford nisu ni 60% spremni,a JJ se raspada...baceno 100 miliona.
                        Al' onda se setis kako ih je vratio u prosloj utakmici bukvalno sam, retko koji igrac to moze onako da uradi. Mozda T-Mac u prime-u, ono su nemoguci sutevi.
                        sigpic

Comment

• A sta ako nisam gledao proslu tekmu?

Ma svejedno me iritira lik,nekako je pizdovan

Comment

• Ne mogu da vam opisem koliko mene Smoove odusevljava kad hoce da igra ovako raznovrsno.
                            sigpic

Comment

• Jednostavno, uzivanje je gledati veceras J.S. !

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Smith sam igra. Ajde bre povedi svoj tim do pobede

Comment

Working...
                                X