Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mora odbrana da se stegne i da se manje primaju poeni iz kontre.Previse rupa ima u odbrani i Fila dobro to koristi.

Gde je Sone?

Edit: Odbrana proradila i odmah se malo Cikago odlepio.
    Last edited by Ricma; 02-05-12, 02:02.

Comment

• I love you Jo! Kao plejmejker!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nama Noah igra pleja! Kakav Bogotac, jeste videli in and out dribble?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• slomio ga je driblingom
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Noah kao nekada Divac u Kingsima. Svaki napad ide preko njega.

Comment

• Glupo primljen kos.
              sigpic

Comment

• UNLEASH THE MVP!!!
                sigpic

Comment

• http://www8.livetv.ru/webplayer.php?...6384&ci=3&si=3

ATL-BOS... HD u bukvalnom smislu
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• lucas malopre kao CP3.
                    It is not the violence that sets a man apart.
                    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ne mogu da verujem da cu ovo reci, ali ako mi nesto hocemo da uradimo jebeni Luke je kljuc. Treba nam neko da ovako izmislja koseve kao sto je to radio Derrick i upravo to je pravilo razliku kao sto to veceras radi Luke i kao sto je to radio onda protiv Heat-a. Bez toga smo mrtvi.
                      sigpic

Comment

• Ubi ih Noa sa svojim sutevima.

Steta sto se na kraju nisu odbranili, mada nije toliko Cikao zakazao u odbrani koliko je Filadelfija.Kod njih odbrana skoro da ne postoji.Ako se tu stvari ne promene nemaju sta da traze u Cikagu.

Comment

• Tesko cemo ovo iscupati do kraja, bice situacija slicna prosloj utakmici..
                          sigpic

Comment

• Boze, sta im radi J-Smoove.
                            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Mali off, ali Shaq je katastrofa, bolje da ga nisu ni dovodili.
                              sigpic

Comment

• Ovo takodje ne mogu da verujem da govorim ozbiljno, ali, Thibs, ubacuj Luke-a, CJ se raspada.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X