Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cnimo Steve nastavlja da poliva, ako nastavi ovako dobro da sutira LA ce imati bar jednog donekle korisnog pleja. Inace, Bynum bez poena.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Vidi ovog usera Blake-a...Ne moze da promasi. Kako ovo nije bio faul na Gallo-u jbt..
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Denver nema sta da trazi u Staples centru,jasno je.
        Mozda uspeju kod kuce da ih dobiju...

Comment

• Bynum-a su za sad dobro cuvali tkr cim primi loptu odma ga udvajaju
          Kobe "a shit"

Comment

• da, "a shit".
            Mada,sad suterski i nije tako los,kako ume d bude kad mu krene lose.
            Ali zato ima drugih usera(tora)...

Comment

• Ovo je takva sprdacina da ako Denver ne pocne da igra u narednim minutima moze lako da se desi da ugasim tv i nastavim da spavam.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Koliko ovaj Denver ne igra, jos vise se jezerasima lopta lepi za ruke...

Comment

• Sta promasi Barnes.

Bravo Corey majstore. Bynum nije mozda dao kos u prvoj cetvrtini, ali se nisu setali kroz reket kao sada.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Ovo je takva sprdacina da ako Denver ne pocne da igra u narednim minutima moze lako da se desi da ugasim tv i nastavim da spavam.
                    da ti zapavamo uspavanku

Comment

• And as I said that, oni daju dve trojke.
                      sigpic

Comment

• Ubacise dve za redom...
                        Da bude malo zanimljivije

Comment

• Klupa Lakers-a je izuzetno losa.
                          sigpic

Comment

• Nije da je losa nego uzasna.
                            "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ebanks mimo svih ocekivanja,cini mi se...

Comment

• kako Bynum prilepi Aflala

Comment

Working...
                                X