This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Debeli Duhon

Sudije opet ne rade svoj posao kako treba.

Comment

• Haywood dominira, jos samo koje slobodno da pogodi.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Marion nastavlja da maltretira zvezde u PO.

Comment

• Kakva banana KD-a.

Ali je inace katastrofalno otvorio mec.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            Ko je video Krisa Duhona???
            http://www.youtube.com/watch?v=crSD-x-IvFc

vec ima i .gif
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ovo mi se svidja kod KD-a, bez ikakve kurcevite, nadrkane reakcije - jednostavno idemo dalje.
              Al' J-Kidd, kao sto rekoh protiv LA-a, Fica pored Ferrari-a.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Marion nastavlja da maltretira zvezde u PO.
                Nenadjebiv je.

Comment

• Ali, kako su mu svi pokreti skraceni... Ne znam kako drugacije da se izrazim, secka cak i kod dodavanja.
                  sigpic

Comment

• Lepo je sto je Westbrook ovako poceo utakmicu, ali uopste ne razigrava ekipu.
                    sigpic

Comment

• Vins produzeni na ulaz. Tuga.

Comment

• Westbrook je klasican SG, nema covek nista od plejmejkera.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Jet se igra sa decurlijom.

Comment

• 2 na 1, oni sutiraju trojku. Al' dobro, usla je.

Ovo se moze obiti OKC-u na duze staze, Westbrook je bukvalno jedini razigran igrac. Doduse, KD-u nesto ne treba previse vremena da pronadje ritam, kao ni Harden-u, ali opet, bilo bi lepo da se ukljuce u mec sto je ranije moguce.
                            sigpic

Comment

• Btw, opet Dallas igra zonu OKC-u, ko je citao ono sto sam pisao zna o cemu govorim. Da vidimo kako ce napasti posle timeout-a.
                              sigpic

Comment

• Kako imaju tu sposobnost da budu u utakmici do kraja, retke su ekipe koje to umeju. Ne daj boze ako vode ulazeci u cetvrtu, moras da rodis mecku da ih okrenes.

Comment

Working...
                                X