Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vidi ovog Jameer-a idiota, sunce ti jebem retardirano, ko ti je dao da igras kosarku.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kakva su 2 napada odigrali, pa da li je moguce!?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dajte loptu Richardsonu jebo vas pas ludi!

Comment

• Eto promasio je oba, ajde bre sada. Udri bagru!

EDIT: J-Rich, money from three point land. To majstore!
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Ne moze J-Rich nista da iskreira, jedino da se spusti, pa da odigra ledjima.
            Sad ce valjda Stan Van nesto nacrtati, ja bih odigrao onu akciju za Redick-a gde dobija blokove bez lopte, a onda urucenje negde oko trojke. Uspela je par puta vec veceras.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Stan doktor!!!
              sigpic

Comment

• J-Riiiiiiiiiiich Da l' moguce da ce Orlando da dobije ovo
                sigpic

Comment

• Potencijalno najgora utakmica ispade ubedljivo najbolja.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    Dajte loptu Richardsonu jebo vas pas ludi!

Ajde sad odbrana!

Duckaj ga Supermen.

Comment

• Elem, da objasnim malo genijalnost u onoj akciji.

Stan je iskoristio Anderson-a kao blokera i to na trojci kako Indiana ne bi mogla da pomogne sa njega, tako da je bilo pick your poison - ili otvorena trojka za Rich-a ili otvorena trojka za Anderson-a. Brilliant!!!
                      sigpic

Comment

• Dal' ce na ovom streamu da bude OKC?

J-Rich samo trojke cepa...a nekad je bio slasher

Comment

• SVG 1 fake Superman 0

Comment

• Darren Collison, hvala najlepsa! Kakav indijanac.
                            sigpic

Comment

• Prva opcija Pacers-ima bio pick and roll Collison - Granger, a backup George koji je na drugoj strani trcao oko blokova, ali ga nije Collison video i na kraju ono najgore - Darren 1 na 1 i sut preko ruke sto mu nije jaca strana.

EDIT: Wada, nije on kriv, bar ne u potpunosti.

I, kada kazem da mu nije jaca strana, mislim na sut spolja, ne na sutiranje preko ruke.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Dal' ce na ovom streamu da bude OKC?

J-Rich samo trojke cepa...a nekad je bio slasher
                                da. na eventosPPV ima i OKC.
                                It is not the violence that sets a man apart.
                                It's the distance he's prepared to go.

Comment

Working...
                                X