Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hill je fantasticno pojacanje,kada uzmemo u obzir sta su Lakersi dali za njega.

Comment

• Pametno pick and roll Durant-Westbrook, ali nista nisu napravili iz toga, cak ni preuzimanje da iznude.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Hill je fantasticno pojacanje,kada uzmemo u obzir sta su Lakersi dali za njega.
        Drew se brine za mesto u prvoj postavi
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Mac, daj sad u pauzi komentare onog komentatora Bobovih Macaka.
          sigpic

Comment

• vidi ga ovaj westbrick... celo vreme baca cigle i kamanje po kosu, i sad kao razocaran sto nije pogodio ovaj poslednji sut
            a i okla je napravila maestralan izbor sutera za poslednji napad...

Comment

• Bobcats already down 12-4? SOLID

Jedini za sada
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
                Ne igraju Bosh, Wade, Chalmers i Turriaf. Bice ovo vrlo zanimljiva tekma
                Bitno je da nama igra Dexter. Time je sve rešeno!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Bobcats getting outscored at a rate of 2:1 by the Kings. SWAG

Brat!
                  sigpic

Comment

• Nema KD-a nidje u zadnje vreme.

CNIMO STEVE IDEMO
                    sigpic

Comment

• Durent i Westbrick 12/50 iz igre.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Prozvah KD-a jbg
                        sigpic

Comment

• da je bradonja ostao, okla bi odavno ovo resila, ovako nista...

Comment

• Kome su lepsa kucanja od ovog fadeaway-a, jebi ga
                            sigpic

Comment

• Deluje k'o triple OT...
                              sigpic

Comment

• Kobe-u dusa u nosu.
                                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Working...
                                X